Omega seamaster

Ik zag deze advertentie online staan en vroeg mij af of hier iets niet orgineel aan is
Mvg

De achterkant van dit horloge (zie Marktplaats) lijkt mij in ieder geval niet origineel.

5 likes

Niet doen, deze is niet echt.

2 likes

Meerdere ietsen

1 like

Ik heb contact opgenomen met de verkoper en die zegt dat Alleen de band en het uurwerk niet orgineel zijn maar jullie zeggen dus meer :joy: dit is waarom ik altijd toch nog hier effe vraag

Want als het uurwerk en de band niet origineel waren en de rest wel wilde je het horloge wel hebben?

3 likes

Het is een echt horloge.

Zo, ik heb het meest positieve eraan benoemd.

2 likes

Oh, geen origineel uurwerk? Dan is er niets aan de hand eigenlijk :joy:

2 likes

De tekst van een originele service dial:

afbeelding

De tekst op het exemplaar uit de advertentie:

afbeelding

Zoek de verschillen. :+1:
Hint: die platen worden niet met de hand beschreven.

6 likes

Dat is deze toch?

500 euro is al veel te goedkoop voor dit horloge. Daarnaast een whatsapp nummer in de advertentie beloofd vaak niet veel goeds (wilt je buiten het platform trekken)

5 likes

Oh ja, voor 500 piek weet je natuurlijk ook al genoeg hè.

3 likes

Het had natuurlijk een kneiterharde zwartevrijdagdeal kunnen zijn :grin:

3 likes

Maar mijn beste @horlogejongen, dit is niet voor het eerst dat je vraagt naar de echtheid van een horloge. Jij moet toch inmiddels wel weten dat 500 euro voor dit horloge niet realistisch is?

5 likes

0 meer zou al goedkoop zijn voor een echte

1 like

Dat was ook mijn gedachte :joy::joy:

Ik dacht je weet maar nooit en daarom check ik het ook effe op het forum en via de verkoper

1 like

Nee uurwerk vindt ik wel belangrijk als de band niet orgineel was vondt ik het ook geen probleem

Maar wel verkocht inmiddels…

Toch wel een paar essentiele onderdelen van het horloge, met name het uurwerk…

1 like

Dat “vindt” en “vondt” ik ook bijzonder…

5 likes