omega seamaster .

Of het horloge bleek een erfstuk van zijn vader te zijn, en daar was zijn moeder niet zo blij mee.

2 likes

Toevallig heb ik hem gisteren gekocht en had zijn moeder blijkbaar geen bezwaar met een eerlijke prijs.

6 likes

:joy: Pics or it didn’t happen!

:man_shrugging:t2:

5 likes

Maar dat kan een paar weken duren….

wat een smerige streek [ ik bedoel Jelle niet ] prijzen omhoog , mentaliteit omlaag :rage:

Hahaha wel een goeie grap dit. Maar wat een rare streek van de verkoper zeg. Zeg gewoon dat iemand anders meer betaald. Al dat liegen en zielige verhalen hoeft toch niet.

ik vind er eerlijk gezegd niets grappigs aan . ik had een duidelijke afspraak met deze meneer .

1 like

Inherent aan marktplaats volk. Per definitie niet te vertrouwen tenzij anders bewezen (na voltooide verkoop). Maar leuk is het allemaal niet! Kan mij heel goed voorstellen dat je je gen…d voelt.

ik doe zelf ook redelijk veel op marktplaat . dus het een hoeft het ander niet uit te sluiten . maar ik probeer het correct af te handelen .

en dan ook nog je moeder in het verhaal betrekken :disappointed_relieved:

Ook wel een risico natuurlijk om op een forum info te vragen over een mogelijk uitzonderlijk koopje dat ergens te koop staat…

zo trek je wel wat extra potentiƫle kopers aan die dan hun slag kunnen slaan :sweat_smile:

Even voor de duidelijkheid, ik heb dit hele topic niet gezien voordat ik een bod heb gedaan. Blijft inderdaad een rare streek van de verkoper om niet gewoon te zeggen dat er meer geboden is.

6 likes

goeie aanvulling! anders was het niet zo chique geweest.

het is wat het is , een ervaring rijker en een illusie armer :roll_eyes: