beste hf liefhebbers .
ik kan van iemand een omega seamster 300 professional overnemen . er zit voor de rest niets bij .
het kastnummer is 30652742 . kan iemand mij vertellen hoe oud dit horloge is ??
gr ck
beste hf liefhebbers .
ik kan van iemand een omega seamster 300 professional overnemen . er zit voor de rest niets bij .
het kastnummer is 30652742 . kan iemand mij vertellen hoe oud dit horloge is ??
gr ck
Ik heb hem even in de goeie categorie gezet, Calvin Klein.
Jij hebt gewoon onderbroeken met je naam er op!
Een Seamaster 300 professional bestaat pas sinds 1993.
Dan klopt dat dus niet😂
Lijkt me meer een probleem van deze site.
Heb je ook foto’s van het horloge?
Serienummer staat op het uurwerk, niet op de kast. Een horloge moet daarvoor altijd open - tenzij er een zichtbodem is natuurlijk.
hier is dus niets uit op te maken
dan moet ik bij contact met de verkoper de kast dus open maken .
sorry de vraag is al beantwoord zie ik
Maar op de lug zie ik wel een nummer, maar dat is niet 30… zoals TS denkt maar 80…
@c__
Model lijkt een 2531.80 van '93 tot '05 gemaakt.
dat is een ruime marge . voor een exactere specificatie moet de kast dus open ?
Een extract of the archives opvragen bij Omega kan je de exacte datum geven, je moet wel foto’s overleggen zie in deze link wat ze vragen:
oke , dat moet dus na aanschaf . het gaat er mij nu eigenlijk om dat ik geen kat in de zak koop [ imitatie ]
ze maken tegenwoordig overal imitaties van , en steeds beter
Hier kun je hem zelf mee vergelijken;
Omega is overgestapt op een serienummer dat zichtbaar op de achterzijde van de kastbeugel van 7 uur staat. Dit nummer moet overeenkomen met dat van het uurwerk.
Openmaken hoeft dus echt niet altijd.
update . de verkoper heeft afgehaakt , het horloge bleek een erfstuk van zijn vader te zijn , en daar was zijn moeder niet zo blij mee .
balen , maar wel begrijpelijk .
Vaag verhaal. Klinkt mij meer als afhaken na moeilijke/inhoudelijke vragen. Red flag
Of een gevalletje iemand heeft meer geboden en de verkoper wil dat niet eerlijk zeggen.