Omega seamaster120 cal 565

Beste Forumleden.

Ooit heb ik in het verleden een Omega Seamaster 120 gehad hellaas is er toen zeewater in het horloge gekomen waardoor het binnenwerkje behoorlijk werdt aangetast werd door het zoute water.
Ik heb toen het binnenwerkje weggegooit en toen natuurlijk nooit bij stilgestaan dat ik later een verzamelaar
zou worden van omega horloges.
Natuurlijk is het dom van mij geweest om het weg te doen maar het werkje was dusdanig verroest dat het naar mijn inziens niet meer te maken was.
Ik heb gelukkig wel de kast bewaard waarom kom ik dus nu erachter dat ik mischien toen heb geweten dat ik deze niet weg moest gooien achteraf dus wel een beetje geluk gehad.
Nu probeer ik op allerlei sites op internet naar zo binnenwerkje te kopen en ben erachter gekomen dat het
caliber 565 is.
Ik vraag mij echter af of iemand van deze forum zo omega werkje cal 565 in zijn bezit heeft en mischien daar
tegen betalling afstand van zou willen doen liefst natuurlijk met wijzerplaat waarop seamaster120 erop staat
Of informatie waar ik zo werkje kan kopen
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen met advies

Alvast hartelijk dank voor advies ect.
AntonSV

Ferrie is your man (tu)

http://www.vintagehorloges.nl/

Enn naast het uiterst bruikbare adres van Lucien, gewoon zoeken op ebay en evt Timezone Omegaforum een oproep plaatsen.

hans cp