Omega SMPc 300m rubberstrap met deployant buckle mod???

Iemand enig idee of de mogelijkheid al bestaat de 43,5mm 300m diver te modificeren met een rubberstrap en deployant buckle? 210.92.44.20.01.001

Puur uit curiositeit :wink:

Een Seamaster Professional 300m Ceramic van 43.5mm? Bedoel je niet gewoon een Planet Ocean 600m?

EDIT:
Oh ok zie het al het betreft het Ceramische zwarte nieuwe exemplaar. Wist niet dat die 43.5mm was. Mijn excuses.

1 like

Ik zag hem gisteren ook pas voor het eerst op de site van Omega :see_no_evil:

1 like

Mooi ding…

2 likes

Ik zal zo in het Omega bestelsysteem voor je kijken :slight_smile:

1 like

Heb heel het Omega gamma doorlopen en ik vrees ervoor… enkel paar speedy Tuesdays hebben zoiets. De filmpjes voor de nieuwe september collectie zien er episch uit, MAAR nergens zie je de sluiting… wss omdat het weer zo’n saaie gespsluiting zal zijn :grin: bv. 210.62.44.51.01.001

Geen ceramic deployant clasp beschikbaar.

Rubber is natuurlijk wel beschikbaar maar die zit er standaard al op.

Moet niet per se keramisch zijn :slight_smile: .

Gewoon iets in die aard: rubber + vlindersluiting. Toch vrees ik ervoor…

Enig idee welke band deze heeft? 215.92.46.22.01.005

1 like

Volgens bestelsysteem rubber band. Ik zie trouwens ook dat deze wel een ceramic deployant clasp heeft, alleen in 20mm taper, en de SMPc heeft 18mm taper :frowning:

En deze planet ocean is extreem gelimiteerd, was voor het tequila merk van G. Clooney dacht ik.

Verwacht overigens ook dat de rubber banden van de SMPc simpelweg te dik zijn om in de vouwsluiting te passen, aangezien je 2 bobbels hebt die die rails voorstellen…

1 like

Vervloekt! Dit was quasi exact wat ik zocht :cry: toch bedankt voor je hulp!

En wat als zowel rubberband als deployant clasp zouden besteld worden? Ɓls dat zelf mogelijk is, zou het waarschijnlijk een dure affaire zijn…

1 like

Ja bestellen is geen probleem. Ik dacht dat het rond de 600 euro zat bij elkaar…