Omega SMPc niet meer leverbaar

Vanmorgen keek ik op de website van Omega en zag dat de Omega Seamaster SMPc met het 2500d uurwerk niet meer leverbaar is.

Dus ruim een jaar na het uitkomen van het nieuwe model is de mooiste :grinning: Seamaster uit de collectie genomen, gelukkig heb ik er een:

26 likes

Ik dacht toch echt dat dit de mooiste was? :wink:

21 likes

Dat is ook zo. 100%.

4 likes

Gelukkig heb ik beide :v: :rofl:

7 likes

Nu gaan de prijzen skyrocket

#NoRolex

4 likes

Zo mooi :heart_eyes:

2 likes

Dat moet voor jullie natuurlijk ook zo blijven!

Toen ik van plan was om eens een Speedmaster aan te schaffen en daarvoor ben gaan sparen, kwam ik telkens weer de blauwe SMPc tegen. Vooral als ik er ergens in een etalage van een juwelier een zag liggen was ik telkens onder de indruk. Toen ik vorig jaar de proef op de som nam en beide (Speedmaster en Seamaster) heb gepast, viel e.e.a. voor mij op de plaats en koos ik toch voor de SMPc, dit vind ik nog steeds de mooiste!
Alle Seamasters vind ik zeker wel fraai, maar voor mij is m’n SMPc toch echt 100% de mooiste!

8 likes

Not…

Enige nuance hiero… Mooi maar voor mij niet 100% de mooiste :grimacing:

2 likes

Aangezien ik niet van ronde markers houd is de mooiste Seamaster voor mij toch echt de PO:

Enige minpuntje, ik heb er zelf geen en dat zal voorlopig ook wel zo blijven ben ik bang. :sweat_smile:

9 likes

Ja, deze vind ik wel mooier maar te dik, helaas, formaat van de SMPc 300 is op mijn pols heerlijk.

2 likes

Kijk, zo mag ik het horen. :+1: :grinning:

Mag ik je herinneren aan mijn youngtimer topic, is nogal eenzaam daar…:joy:

1 like

Over 18 jaar zet ik mijn Seamaster daar wel bij, help me onthouden😀!

3 likes

Ik houd gewoon niet zo van trambanen, skeletwijzers en een wijzerplaat + bezel die glimmen als een p***** in de de maneschijn. Groetjes!

2 likes

Inderdaad, glossy is hij wel.
Ach het is allemaal maar smaak…

2 likes

Mijn smaak is niet zo verfijnd, ik heb altijd al van mooi glimmende horloges gehouden.

4 likes

…also, also also, das war einmal. :disappointed_relieved:

Een groot horloge is heengegaan. Oh en nou moet ik een nieuw spaardoel gaan verzinnen. Nee, geen dinglex. Gewoon weer een Omega! De nieuwe SMPc dan maar? :thinking:

3 likes

Precies! Hier ook, echter niet alle horloges hoeven te glimmen als een malle maar deze kan het heel erg goed hebben :innocent:

1 like

Geweldig horloge ik heb hem ook gehad in het blauw, samen met een Po 8500.
Dat vond ik toch wat te veel van het goede en heb ze beide weggedaan.
Hiervoor in de plaats de Po 2500 42 mm, voor mij het beste van twee werelden.
De looks van de Po en de bijna maten en draagcomfort van de SMPc.

Neemt niet weg dat de SMPc een knaller is.

De Po 8500 42 mm die ik er bij had:

En het alternatief wat mij betreft voor deze twee:
De Po 2500D 42 mm.

10 likes

Ach, we’ll always have Paris…

5 likes

Ik vind ze allemaal mooi. En word er ook een beetje hebberig van.

4 likes