Vraagje. Mijn Omega is toe aan een service beurt + nieuwe bezel. Hebben jullie een suggestie naar wie ik het beste toe kan gaan ? Dankje !!
Buiten onder genoemde hoor ik veel goede ervaringen over Movements in Hengelo en Mark Braamhaar uit Rijssen
Als je in het zuiden woont kan ik je van harte René Meertens in Rijckholt (naast Maastricht) aanraden.
Als je in Midden-Nederland woont kan ik je gecertificeerd Omega reparateur Hans van Belle Heure in Zeist warm aanbevelen
Nico Rijsman uit Culemborg is een aanrader.
Uurwerkatelier F.J. de Groot in Gouda, een half jaar geleden een goede ervaring met onderhoud van de Omega Constellation (2 stuks) van mijn vrouw .
Je kunt ook hier kijken als je een gecertificeerd Omega Service center zoekt bij je in de buurt.
https://www.omegawatches.com/nl-nl/customer-service/finding-a-service-centre?countryCode=NL&lat=41.929705899043796&lng=58.55302&zoom=5
Bedankt voor al jullie suggesties !!!
Voor zover ik weet is een omega service een vaste prijs dus gewoon lekker makkelijk naar schaap & citroen gaan.
Rechtstreeks dealen met een OSC/onafhankelijke gecertificeerde Omega horlogemaker geeft je veel meer controle over wat je wel en niet gedaan wil hebben (polijsten bv).
Nee, jong.