Omega Speedmaster 105.003 pre-moon: erfenis

Echt waar wat een geweldige klok, ik vind hem zo geweldig dat mijn PO eruit gaat en de Speedy erin, maar wat een pleuris hekel heb ik aan die meshband zeg dat haalt nu elke klok helemaal naar beneden.:sob::sob::sob:sorry kan er niets aan doen.

1 like

Ben ik helemaal met je eens…een onding vindt ik het en ook niet mooi passend bij een Speedmaster met 19mm lugs.
Een fraaie leren strap of nato is veel mooier.

Maar inderdaad…allemaal persoonlijk.

1 like

des goûts et des couleurs on ne discute pas

En nu ik gewone mensentaal…ik versta geen bourgondisch.:writing_hand:

“Over smaak valt niet te twisten” :wink:

Ben ik uiteraard met je eens!! maar toch degene die de meshband uitgevonden heeft moet aan de Schandpaal…:sweat_smile: een Vlag op een Modderschuit staat nog beter…:stuck_out_tongue_winking_eye:. Alle gekheid op een stokje de Speedmaster is echt een geweldige klok, ik moet nog wachten tot ergens in januari de mijne nieuw wordt geleverd. Maar ohoh wat duurt wachten lang…zit wel te kijken alvast naar een lederen band, cognac kleur? donker bruin? ik ben er nog niet over uit. Wel met de bekende race gaatjes erin. Maar genoeg leesvoer op het net. Het is en blijft echt een icoon de Speedmaster wat een leuke verhalen kan je ervan vinden.

Check hierboven eens, mijn nato en gewone strap handmade door een mannetje in thailand…custom aanpassingen mogelijk, fraai leer en niet al te duur.

Errug fraai!!