Omega Speedmaster (1863) Professional - Bruine dial - Moonwatch

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model:Omega Speedmaster Professional Moonwatch 311.32.42.30.13.001
Diameter:42mm
Leeftijd:2008
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08/2022
Factuur en/of certificaat: certificate of archives
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen
Conditie (krassen, werking etc):mooie staat
Soort uurwerk en kaliber:1863
Vraagprijs: 6250

Nette Speedmaster te koop. Het horloge is in het jaar dat ik hem gehad heb weinig gedragen. De reden van verkoop is dat we rustig aan het kijken zijn naar een nieuwe woning. Met pijn in het hart zet ik daarom ook de speedmaster te koop. Er is absoluut geen haast met de verkoop.

Het betreft de Speedmaster Professional met ‘‘tropical’’ wijzerplaat. Deze versie is maar een aantal jaar geproduceerd en een niet vaak geziene verschijning.

De looks van een vintage Speedy door de ‘‘tropical’’ plaat, maar een horloge uit 2008 met een 1863 uurwerk, dit is de mooie versie van de 1861, want bij deze Speedmaster is het uurwerk zichtbaar door de (safieren) zichtbodem. En dat uurwerk is een juweeltje om te zien.

Het horloge is geserviced en pakkingen zijn vervangen en getest op waterdichtheid door de vorige eigenaar. Deze heeft het horloge ook een jaar in bezit gehad.

Compleet met Omega-doos en Extract of archives.

geleverd met 6 banden:

• bruine Omega band met Omega folding clasp van de laatste foto’s.
    -de vintage band van de foto’s

Staal:
-US1450 President. (Gewicht band 60 gr)
-aftermarket stalen band, ongedragen. Prachtige kwaliteitsband met push-release. (Gewicht 91 gram)

Nato 2x, nieuw. (Krijg je erbij, is natuurlijk niets waard)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

33 likes

UP!

2 likes

Weer up! Mag de deur uit voor €5500

3 likes

Up!

2 likes

up!

1 like

Up!

1 like

up!