Omega Speedmaster 3511.50 Full set

Mijn oog laten vallen op een Speedmaster Pro

Het verplichte (!) rijtje:

Enkel te koop

Merk en model: Omega speedmaster Automatic “Date” 3511.50.00
Diameter: 39mm
Leeftijd: 1998 op basis van de serial
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2024
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set inclusief de zwitserse brochure
Verzendkosten of afgehaald: enkel afhalen in omgeving Almere of verzenden via DHL overdracht per bank.
Conditie (krassen, werking etc): Nette gebruikte staat. De bezel heeft wat gebruikssporen. Band is zeer netjes. De kast heeft wat lichte gebruikssporen. de chronograaf werkt zoals het hoort en reset perfect naar 12. Is in maart 2025 naar Ron Sonders te leusden gebracht voor een waterdichtheid check, hierbij een seal van de caseback vervangen voor de zekerheid en deelde mee dat hij nog prima liep.
Soort uurwerk en kaliber: Omega caliber 1152 (Valjoux 7750).

Vraagprijs: 2500 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

21 likes

Up naar 2350,-

2 likes

Upje naar 2250, veel interesse maar nog geen doorpakkers

1 like