Omega Speedmaster 3570.50 met witte/creme Albino plaat

Te koop en NIET te ruil :

Nog maar eens wat ruimte maken want deze draag ik minder vaak.

Merk en model: Omega Speedmaster Professional
Diameter: 42mm
Leeftijd: circa 1999
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): sep 2024
Factuur en/of certificaat: kopie C24 factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald in regio: Ophalen regio Utrecht of verzenden kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): uitstekend, slechts lichte gebruikssporen en wat krasjes op de sluiting.
Soort uurwerk en kaliber: cal 1861
Prijs: 6200,- ( dat is 4k voor een standaard goede Speedy + 2,5k voor de Albino plaat en wijzers, en arbeid. Dus je korting is er al af …:blush:)

Een prachtige Albino wijzerplaat conversie op een Speedmaster 3570.50, zoals de 40th Anniversary Moonwatch editie ref 3593.20. Die is in slechts 500 exemplaren is gemaakt voor Italië. Een originele kost je circa 18K.
En de kans om deze plaat+ wijzers nog te vinden is erg, erg klein want Exchange Only. En dan heb je een heel bijzondere Speedmaster die je veel minder vaak ziet dan de Mitsukoshi Panda mod :slightly_smiling_face: bijvoorbeeld. Lekker voor het voorjaar of zomer !

De creme witte wijzerplaat is zachter wit dan de moderne witte versie, en heeft donkere wijzers met groen Luminova voor goede afleesbaarheid.

• Gebouwd en gecontroleerd door R Prins Cothen in Okt 2024, kopie factuur
  • Start/stop/reset 100%
  • Spiralwinder Sapphire caseback die het cal 1861 mooi toont, en die 1 mm lager is dan een Omega kastdeksel. En dat merk je op de pols.
  • Stalen band 1498/840 voor circa 18,5cm pols, deze heeft nog de mooie taper
  • Uurwerk en kastnummer klopt nr 4839xxxx
  • Zwarte nylon strap met vouwsluiting hoort er ook bij

De originele Omega stalen kastdeksel met Flight Qualified tekst en de zwarte wijzerplaat van deze 3570.50 zijn inbegrepen. Wil je die niet kan er 500,- van de prijs af.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

20 likes