Omega Speedmaster 3861 Bracelet

Vandaag bij Gassan uitgebreid kennisgemaakt met een aantal nieuwe horloges, waaronder de nieuwe Speedmaster Saffire op de nieuwe bracelet.

Ik was erg onder de indruk van die bracelet, die zag er echt fantastisch uit. Maar 1 ding zou ik toch wel voor willen leggen aan de ervaringsdeskundigen op dit forum:

Is deze bracelet een ‘hair puller’ of niet? Gezien de beharing op mijn armen zou ik toch graag weten of ik na een dag rondloop met een geëpileerde pols of dat dat wel meevalt.

So wie so handig om te weten voor ik hem zou kopen, zodat het geen catch en release wordt om die reden :sweat_smile:

2 likes

In mijn ervaring geen hair puller. Heel af en toe kan er wat tussen komen, maar nooit ernstig.

Mijn beste poging om een @Erik11 te doen:

4 likes

nee hoor helemaal niet. draagt erg comfortabel

1 like

Heb je in je andere hand een rode ballon? Dat zou het in mijn hoofd echt af maken!

12 likes

Hij heeft wel eens gehapt naar de baas, vooral tijdens het omdoen, ik heb een erg grote hand en een relatief dunne pols. Band op maat is even wennen om om te doen voor mij, ik moet mikken. Maar eenmaal om de pols, heerlijk!

1 like

Absoluut geen hair puller, draag hem dagelijks… haar zat en er zit nooit wat klem
16548004705321686712262116730787

Ps. Sorry voor de harige foto :grin:

3 likes

Ik heb hem afgelopen zaterdag gekocht, vanaf zondag op een Nato van Omega (007 Bond). Heb 2 weekjes vakantie…

2 likes

Speciaal voor jou, terug om 3861 Bracelet, heerlijk!

2 likes

Wat hierboven ook gezegd wordt, over het algemeen niet, heel af en toe maar voor mij verwaarloosbaar.

Mooie quote, zegt eigenlijk alles😂

1 like

Zij!!! is gewoon een lekker ding!

Dank voor de reacties allemaal! Wordt erg op prijs gesteld.

1 like

Kopen, want het is een beauty!

heb ik alle geslachtsnamen gehad he, hij, zij en het… Ik discrimineer niet graag…

Absoluut geen last van! Hele fijne band :ok_hand:t2:

Gewoon omdoen dat topding, hier zit ie heerlijk!

Eerst nog ff kopen :sweat_smile:- iemand toevallig een mooie gezien waar de kop al af is? Heb nu een aanbod van de AD liggen voor 7k, lijkt me wel wen beetje de max qua korting of hebben jullie andere ervaringen

1 like

Stuur even een PM aan @TheStig, die heeft recente ervaring met de aankoop bij een AD.

1 like