Omega Speedmaster ‘57 handopwinder 332.10.41.51.01.001 fullset garantie

Te koop:

Merk en model: Omega Speedmaster ‘57 ref: 332.10.41.51.01.001 (actuele model). De stalen band heeft een sluiting met fijnverstelling. Het fraaie uurwerk is zichtbaar door de glazen bodem.
Diameter: 40,5mm zonder kroon
Leeftijd: 9-2022 (nog garantie tot 9-2027)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 9-2025
Factuur en/of certificaat: geen, Omega garantie van toepassing
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set, zie ook de foto’s
Verzendkosten of afgehaald in regio: verzenden mogelijk, voorkeur voor persoonlijk treffen. Dat kan in regio Twente, maar indien combineerbaar met werk ook elders in NL
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat, enkel wat minimale veegjes op de sluiting
Soort uurwerk en kaliber: handopwinder, Omega 9906 (Co-Axial Master Chronometer met 60 uur gangreserve)
Vraagprijs: € 5950 excl verzenden
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

26 likes

En een zondagochtend upje! Prachtige Omega en net wat bijzonderder en minder voorkomend dan de standaard Speedmaster.

2 likes