Ik ben verliefd… wat een klok zeg. De mooiste klok die ik ooit heb gezien! Ik heb eindelijk iets om voor te sparen!
Nee, die van @tompj is de railmaster van de trilogie. Deze lijkt er overigens op maar is een co-axial, de speedmaster van de trilogie heeft de 1861 handwinder.

Dit is de 1957 in 41,5 mm.
Die van Tom is 38mm
deze is ook heel erg netjes! Al zie ik er wel heel graag een datum op
Beide erg mooi in ieder geval.
De een heeft het moderne uurwerk en de andere is dichter bij het origineel. Ik meen me te herinneren dat de co-axial een behoorlijke dikte heeft. Geef mij maar de handwinder dan als ik zou moeten kiezen

De mijne is inderdaad de Railmaster uit de trilogy. De Speedmaster is inderdaad een stuk kleiner die waar jij aan refereert.
Oef, die bandaanzet met inkijk… zo jammer. Heeft mn spectre ook last van
Ik zie geen inkijk hoor…
Erg mooi! Heb zelf de blauwe gehad; de hoogte valt mee!
Kan maar niet wennen aan de neppe patina kleur… Zo zonde wat mij betreft.
Helemaal mee eens.
Had em liever gewoon met witte lume gezien.
Als je van die patina kleur houdt, kan je mijns inziens beter een vintage aanschaffen.
Ja, dan betaal je meer dan de nieuwprijs voor een oud, verlept horloge zonder doos en papieren, waar ongetwijfeld flink aan gekroepoekt is.
Dat is mijn onervarenheid. Maar is het verschil met “echt” en “nep” zo groot? Is dit nep? En zou dit horloge zn prijs niet waard zijn? (7500 euro)
Als je em recht voor je uit strekt of naar beneden laat hangen, houdt die stugge band aanzet de band verder van je pols af, waardoor een gat ontstaat waar je doorheen kunt kijken.
Ah zo. Dat klopt inderdaad. Ook een Speedmaster Pro dingetje, tenzij je hele flinke polsen hebt.
Precies, vandaar ook mn haat liefde verhouding met die klok. Ik overwoog nog een oude stijl band, maar het zo gelaten.
Ik ook al een tijdje maar zou mijn Panerai moeten verkopen en dat is nogal een dingetje voor me
Heb je deze ook al om je pols gehad?