Omega Speedmaster 60th anniversary limited edition 38.6mm

Ik ben aan het overwegen, of ik de Omega Speedmaster 60th anniversary limited edition 38.6mm wel of niet ga bestellen.

Heeft iemand het ook al besteld, indien ja, wat is als levertijd aangegeven?

Zijn al lang en breed uitverkocht toch?

1 like

Wacht al sinds Basel op uitsluitsel ik er een geleverd krijg. Zijn idd al lang en breed uitverkocht

Laat die overweging maar zitten inderdaad :wink:

Ik sta ook op de lijst, maar verwacht er weinig van.

Sta als eerste maar juwelier heeft (nog) geen bevestiging dat ie er een krijgt geleverd

Nice! Ik sta bij een bekende van mij bij Schaap, die erg zeker van zijn zaak was. Maar goed, praatjes vullen geen gaatjes.

Eerst zien, dan geloven :wink:

Ik koop die van jou wel als je hem beu bent :+1:t2:

Interessant, dank voor jullie inzichten. Ik heb vandaag met een dealer gesproken, hij wil mij een aanbetaling laten doen en zegt dat er in juli geleverd zou kunnen worden.
Ik dacht hier na te vragen, immers heb ik geen zin om 1.000 EUR aan te betalen, 6-8 weken te wachten en dan te horen krijgen dat er niet geleverd kan worden.

Er staan weer veel mensen op de lijst… :smiley:

Je moet toch wat :wink:

7 likes

Oóóóh ja… hij heeft hem weer omgehad… :wink:
Hoe zat 'ie qua formaat? Niet te klein? Hij oogt op zich wel groot genoeg op je pols.

Ik sta op de lijst voor de 60th Railmaster en Seamaster, ben benieuwd of ik er nog een kan kopen.

Haha, ben wel een beetje een ‘usual suspect’ aan het worden, he? :thinking:

Hij droeg perfect! Wel wat kleiner dan de foto doet geloven, maar zeer mooi formaat. Oogt iets minder groot dan de FOiS, mede door de stalen lunette, maar het is een erg appetijtelijk horloge. Ook gaaf dat deze, in tegenstelling tot de FOiS, wél plexi heeft. De stalen band is ook prachtig :+1:

Als je (of iemand anders van ons) de kans krijgt er eentje te kopen: zeker doen!

2 likes

Zo aanbetaling geregeld, nu nog even wachten, wat er gaat gebeuren.

Succes met wachten… hoop voor je dat het niet zo’n waanzin is als bij Rolex met de nieuwe Sea Dweller.
Over de Daytona maar niet gesproken :wink:

Ik ben net gebeld door de juwelier, de horloge is binnen. Wellicht haal ik het zaterdag al om op te pikken. :slight_smile:

3 likes

Nr. 227!

Omega Speedmaster 60th Anniversary Limited Edition by István Pénzes, on Flickr

25 likes

Van harte met je prachtaanwinst!

Wel enige irritatie dat je hem al hebt… :wink:

Hi, sorry, weet je wat funny is, ik heb het pas op 14 juni besteld. Iedereen zij, uitverkocht, bla… bla, bla…

:slight_smile:
Gr,
István

2 likes

Precies dat ja… :wink: