De plaat is echt schitterend, de kleur combinatie doet wat met me…
‘Limited’
6,969 Numbered Pieces
Ja! prachtig! band is ook super
Gelukkig wel ja. Anders hadden we weer van die belachelijke speculatie gezien. Nu is er tenminste een kans dat als ik over 2 jaar bedenk dat ik er toch een wil, niet 2-3x boven list hoef te gaan betalen voor een gebruikte (Hello Snoopy!)
Prima toch, als je er later dan nog eentje wil hoef je geen premium te betalen omdat ze niet zeldzaam zijn
De be- en afwerkingen zoals die op de foto’s staan vind ik echt om van te smullen, maar van mij hoeft dat thematische niet zo. Ik wil een horloge om het ontwerp, plaatjes van maanlanders en een voetafdruk op de achterkant mogen van mij achterwege blijven.
Verder echt héél mooi, maar misschien een beetje te gepolijst in het echt. Wel een vette band.
Dr prijs is -uiteraard- ook weer aan de forse kant, maar eerlijk gezegd krijg je daar ook wel een boel voor terug bij dit horloge.
Maak ik dan eens een topic aan
Ah, de Apollo 11 50th anniversary, de langverwachte ref. 310.20.42.50.01.001.
Ik kijk nu al uit naar de ref. 310.20.42.50.01.002 over 50 jaar.
Afgezien van de gouden accenten kun je ook steeds naar het achterwerk van Armstrong kijken.
Ligt het nu aan mij of staat de chronowijzer niet mooi op de 12? Zal wel aan de hoek van de foto liggen…
Verder vind ik 'm wel geslaagd! Zirkonium bezel inlay, saffier, gouden accenten, top uurwerk. Doet me qua kleuren ook wat denken aan de BB58
Daar heb je wel een punt. Voor mij is die mooie caseback met de voetafdruk al meer dan voldoende. De 11 en de gevulde subdial hadden voor mij niet gehoefd, het is zo wat kitscherig. Er valt mee te leven natuurlijk, in tegenstelling tot de prijs
Het wordt ook duidelijk dat het 3861 calibre niet naar de reguliere Speedy komt, dat uurwerk blijft dus in de hogere prijsklasse. Jammer wel, ik had gehoopt dat er een upgrade ging komen. Naief waarschijnlijk.
Dat was qua specs ook wel te verwachten eigenlijk. Ik hoop nog steeds dat de nieuwe 321 naar de gewone Speedy komt.
Uitermate geschikt voor maandagen!
Met de 3861 was ik al tevreden, maar dat zou inderdaad helemaal top zijn, zeker historisch gezien. Het goud mogen ze achterwege laten als dat de prijs wat drukt
Dat zal wel bij dromen blijven vrees ik.
Dit hoop ik ook
Das de kont van Buzz, dat zie je toch wel.
Edit: tekst van website: More notably, the 9 o’clock subdial shows Buzz Aldrin climbing down onto the lunar surface. This 18K Moonshine™ Gold subdial is blackened and laser-engraved.
Dat plaatje op de subdial had van mij niet gehoeven…
Die band zou ik graag op mijn 311.30.42.30.01.005 willen hebben. Welk type band is dit?
Ik vind de nieuwe gepolijste center linkjes van die ik nu heb niet zo mooi.
Blijft mooi horloge. Alleen die band vind ik er totaal niet bij passen. Dus hoop dat ze deze gaan uitbrengen met de nieuwe band van de LE Apollo 11 50th.
Snap ik ook niet dat ze qua afbeelding die eerste stap op de maan hebben gedaan. Nu lijkt het alsof hij gierende banden weer terug het ruimteschip in rent.