Omega Speedmaster Apollo 11 50th Anniversary

De band zal niet los leverbaar zijn.

1 like

Jammer zeg, of iets dat er sterk op lijkt.

Qua kleur niet mijn ding met dat goud, maar bovenal vind ik de verhoudingen niet mooi. De kast is te groot waardoor de subdials kleiner lijken.

Ik heb ook de “gewone Speedmaster professional”. Voor mij is dat een alledaagse toolwatch waar het niet gaat om bling, maar waar het ingetogen ontwerp juist onderdeel van de aantrekkingskracht is.

Deze limited edition gaat precies de andere kant op en zet de Speedmaster neer als een meer high end luxe horloge. Met de applied indices, het extra detail op de wijzerplaat, gouden accenten, en de ceramische bezel. En ik vind het SU-PER mooi. Schitterend. Ik klaag altijd over limited editions maar ik kan er niks anders van maken zonder hier keihard te liegen.

Dit is wat mij betreft de luxe high end versie van de Speedy die ze in normale productie zouden moeten hebben. Dit is een volgende stap, zonder dat het helemaal afwijkt van wat de Speedmaster professional was (zoals bij veel van Omega’s andere “moonwatches”). Ook het nieuwe uurwerk haakt daar op aan. Het is nog steeds een handopwinder, maar heeft een coaxial escapement escapement en de master chronometer certificatie.

Verwacht iemand anders trouwens ook dat ze deze versie met ceramische bezel, applied indices en logo, en het 3861 uurwerk in standaard productie gaan nemen? (weliswaar zonder gouden details, met een zwarte wijzerplaat, zonder de extra decoraties en voor een wat aantrekkelijkere prijs…)

4 likes

Wel leuk gedaan, alleen een uurmarker op 11.
En die subdial, ook prachtig !

Aqua Terra band

1 like

Zal het aan ze doorgeven :+1:

Wat mij betreft een beetje druk. Ik heb dan liever deze variant:

5 likes

Kleurstelling is geweldig alleen de tekening in de linker subdial doet mij niks. Maar ja wat maakt het uit, die prijs is echt out of this world.

Ik vind hem erg mooi

En veel te duur.

Sorry geen idee wat het typenummer is.

1 like

Zo ziet ie er wel top uit. Gefrommelde tekeningetje niet mijn ding, maar deze foto’s zijn toch wel ok hoor.
En die band…:ok_hand:t4:

1 like

@CitizenX Band is los te bestellen.

Ref: 020STZ011626

1 like

Op het eerste gezicht was ik enigszins teleurgesteld maar bij nader onderzoek vind 'm nog wel best tof. Prijs is aan de hoge kant maar je krijgt er veel state of the art Omega snufjes voor terug.

Ik hoop i.i.g. dat ze die band los gaan verkopen. Zullen wel de hoofdprijs vragen mocht dat zo zijn. @anon6060116EV enig idee hoeveel dat zou moeten kosten?

Schitterend!

Thanks, eens uitzoeken wat deze kost.

Is er al een Speemaster Apollo 11 50th anniversary bij iemand op het forum gearriveerd?

Zou willen dat ik kon zeggen: “Ja, kijk” maar helaas horloge spaarpot is platzak :sob:

Eerst maar eens een gewone.

1 like

Heb me vandaag aangemeld op dit forum om misschien wel de eerste in NL te delen met jullie. Zit al een paar maanden op OF de threads gevolgd over de A11 50th SS maar dat was voornamelijk uit VS en UK. Vandaag de mijne opgehaald.

IMG_20190802_164712|375x500

23 likes

Erg gaaf horloge!

Veel draagplezier! :+1::ok_hand:

1 like