Heel gaaf! Van harte gefeliciteerd
Gefeliciteerd met je speedy!!
Veel draagplezier! Heb zo’n vermoeden dat dat wel goedkomt…
Tnx, de stalen band is echt perfect qua vorm van flat links en mooi taps gevormd buiten het felt dat er teruggegaan is naar de vintage look van de 1039 is een voltreffer.
Proficiat en veel draagplezier van dit horloge
Echt een gaaf horloge zeg. En erg mooie bracelet, die zou eigenlijk ook op de normale Speedmaster moeten zitten, veel mooier. Maar dan wel met alle links geborsteld. Ik hou niet zo van die gepolijste stukjes. Zou los wel weer erg duur zijn vrees ik
Allereerst welkom op Horlogeforum en ik hoop nog veel leuke bijdragen van jou te mogen zien.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst en ik wens je heel veel draagplezier toe.
Graag zien wij nog wat meer foto’s van het horloge (o.a. om de pols) tegemoet. Daarvoor kun je het beste even een nieuw topic starten en dat is weer goed voor de opbouw van jouw account en reputatie hier op HF.
Tnx, heb je raad opgevolgd:+1:
Schroom niét om nog wat méér foto’s te posten Yong!!!
Graag zelfs!
Ik betwijfel het…maar zou het net als jij wél op prijs stellen!
Naar mijn idee kannibaliseren ze dan de gewone Speedy teveel, zeker als de prijs rond de 5-6K zou zijn?!
Ik zou deze wel héél graag willen hebben: jouw omschrijving klopt als een bus; het is een high end Speedy met geweldige details en bijpassend uurwerk!
En dat goud!!!
Mmm hij is wel érg cool en mooi!!!
Erg mooi.
Al oogt hij wel groot zat op je pols?!
Wat vinden we er van? Wat denk je zelf? Machtig mooie horloge! Ik zou hem wel willen hoor!
Dit ton-sur-ton van de plaat vind ik een beetje muf. Weet het zo net niet met deze. Iets meer contrast had m beter gestaan.
Ligt meer aan de kleine pols:wink: maar te mooi om het daarop af te laten ketsen. Ook een GSOTM meteoriet geprobeerd maar die was nog groter en prijziger.