Omega Speedmaster Apollo 13 Silver Snoopy Award

Erg leuke subsite bij Omega over dit Snoopy horloge :smile:

.

-> Subsite bij Omega

2 likes

De lume is wel erg mooi bij dit horloge!

3 likes

Ik vind dit echt een tof horloge! Jammer van de prijs , anders kocht ik er wel een :slight_smile:

1 like

Dan moet je er eerst een vinden, volgens mij zijn ze overal uitverkocht…

1 like

Prachtig horloge en ook de lume is geweldig.

1 like

http://www.chrono24.nl/omega/omega-speedmaster-moonwatch-series-silver-snoopy-award--id3960437.htm?query=Omega+snoopy&dosearch=true&searchexplain=1&resultview=list&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm

Er staan meerdere op chrono24

Idd mooie lume ook leuk dat de snoopy op de plaat oplicht :blush:

Dat is bijna voor niks zeg. :smile:
Dan moet je hem wel héél graag willen hebben.
Zijn dit soort prijzen normaal? Ik schrik hier echt een beetje van, figuurlijk gezien.

1 like

Hijs gewoon zo cool :smile:

Tsja de lotto winnen he !

2 likes

Geadviseerde retail op de Omega site is 6000, was een goede investering geweest!

Gaaf horloge! Maar al duur voor wat hij biedt, maar ook wel weer beperkte oplage. Denk dat er heel wat in kluizen zijn beland en dat ze daar nog een hele tijd inblijven als investering, jammer!

Uit welk jaar komt het Snoopy horloge dan?

Ik had een optie op dit schitterende horloge bij van Baal. Helaas toen vanaf gezien.
Prijzen zijn meteen verdubbeld gezien de oplage van maar 1970 stuks.

Volgens mij Baselworld 2015.

Klopt. Voorgesteld in maart 2015.

1 like

Geweldige klok maar way overpriced atm.

Heel gaaf, maar wel prijzig idd. Wel interessante subsite idd.

Deze is echt wel mooi. Ik ben wel meer voor Seamasters en niet zo weg van een Speedmaster, maar deze en de Alaska vind ik echt wel af.

1 like

Zitten we in t verkeerde hoekje… Heb 3 Limited Seamaster en gelimiteerd tot 19xx stuks. Doen het bij elkaar nog steeds een stuk minder goed dan deze Snoopy…

1 like