Omega speedmaster broad arrow

Gisteren de Omega Broad Arrow aangeschaft, met croco band en clipsluiting

Werkelijk een superklok. Niets teveel of te weinig, gewoon precies goed. Sportief en
toch gedistingeerd. Nu nog op zoek naar de (betaalbare) metalen band.

foto’s zijn wat matig en er zit veel stof op het horloge

nb : overigens bij Schaap en Citroen in Arnhem gekocht, werkelijk perfect geholpen!!

Loek

Gefeliciteerd Loek, echt een mooi horloge!

mooie klok, had je de po chrono ook bekeken dat is nl ook een super klok want het enige wat ik jammer vind aan deze versie’s in de datum door de onderste chrono. verder de kleur wit / blauw is erg mooi (tu)
verder veel plezier ermee.

ps; in mijn reactie op super avenger / broad arrow , dacht ik aan de gmt versie ipv de gewone omdat k zelf net een gmt had bekeken , vandaar het ook toen de keuze ivm redelijk groot prijsverschil

beste Loek,

een prachtige klok! staat ook hoog op mijn Wish-list. perssonlijk vind ik de combinatie met de bruine band, zoals je hem nu hebt dus, het mooist. sportief, en de bruin band maakt hem gedistingeerd. eigenlijk vind ik alleen een Rolex (gmt) met oyster band mooi in staal. maar (gelukkig) valt over smaak niet te twisten.
hgr. bert

Heb ik ook bekeken. Horloges is altijd wel wat consessie doen.
Zelfs van de moeder van veel klokken, de IWC Portuguese vind ik het persoonlijk jammer
dat de 12 en 6 gehalveerd zijn door de meters.

De GMT is natuurlijk een betere horloge maar ik vind deze wat rustiger.

Ben zelf ook erg gecharmeerd van de Anonimo Cronoscopio echter deze hebben dan weer alleen
een rode, gele of zwarte kast.

Erg mooi !! (tu)

Staat ook nog op mijn verlanglijstje !!
Dit is inderdaad de mooiste uitvoering.

Tjonge tjonge wat een mooie zeg!!!
Ziet er goed uit Loek!! veel plezier er mee!

Roger

Dank jullie wel voor de mooie complimentjes en de wensen!

Ben er ook erg verguld mee.

groeten

Loek

Van harte gefeliciteerd, erg mooi horloge en een érg mooi band zeg.

Van harte en veel plezier ermee. :smiley:

proficiat Loek echt heeeel mooi.

zeer mooi horloge,veel plezier ermee . zal wel lukken .

Da’s een hele fraaie! Veel draagplezier gewenst!

Gr.,
Philip

Loek, wil je trouwens een metalen band ter aanvulling, of als vervanging? Ik vind bij dit model juist een lederen band met vouwsluiting onwijs mooi staan.

Hoi Philip

Dat klopt maar ik heb op dit moment geen horloge meer met een metalen band en
als het dan eens ( nou ja eens…) warm is dan is dat veel relaxter.
Basis zal altijd deze band zijn inderdaad.

gr
Loek

Kan me die reden wel voorstellen. Met de hitte van de afgelopen weken, droeg ik eigenlijk liever mijn Seamaster Pro (met stalen band) dan een horloge met leren bandje. Die stalen band zit trouwens als een handschoen. Is echt de fijnste stalen band die ik ken.

Philip

Klopt, ik had een Corum en die heeft trouwens ook een geweldige metalen band. In vergelijk met bijvoorbeeld de rolexen van mijn zus en die van een neefje van mij is dat maar “poppenspul” (with all respect).

Weet jij trouwens waar deze voordelig aan te schaffen is behalve offrei
gr
Loek

Loek,

Je hebt een PM.

Gr.,
Philip

thnx!

Graag gedaan!