Omega Speedmaster Dark Side of the Moon Apollo 8

De retailprijs van de originele DSotM is 9800 euro, dus is het eigenlijk een relatief koopje :smile:

2 likes

Lelijk ding, doe mij de dsotm maar.

:hushed: dacht dat ie goedkoper was, maar ik zie het op de Omega website.
Kijk dan wordt het een ander verhaal :rofl:

Die prijs gaat natuurlijk nergens meer over en het is maar best dat ie goedkoper is dan de reguliere versie aangezien deze “maar” een aangepaste 1861 uurwerk heeft.

Maar los daarvan vind ik deze eigenlijk echt een mooie, stoere verschijning. Ik kom ze graag tegen, hier en bij de AD’s, eyecandy :blush:

Ach ja, wat duur is voor de ene is goedkoop voor de andere. Dat is wat leuk is aan HF, high end - low end. Een horloge afbreken op basis van prijs??? Vind het een prachtig horloge, wellicht binnen de kortste keren uitverkocht.

een “shut up and take my money” is hier wel op zijn plaats!
:heart: :heart: :heart:

Niet mijn ding, lijkt op een kermishorloge

Omega houdt niet meer op met het maken van cartoons
van hun eigen klassiekers.

Omega is volgens mij compleet de weg kwijt

Die krijgen gigantische concurrentie van Tudor de komende jaren

1 like

Ik ben het hier wel mee eens. De originele dsotm vond ik nog wel cool en die snoopy award helemaal. Maar met deze en die ‘nieuwe’ seamaster 300 met de vernieuwde golfjes, vind ik Omega niet interessant. Terwijl ik jarenlang groot fan was van Omega. Ik ben opgeschoven naar Rolex en Tudor. Oris blijft voor mij een ander favoriet merk.

Overigens vind ik de prijs van die dsotm hoog, maar niet absurd. Kijk eens naar daytona. Die zit nog een duizendje of zes erboven.

3 likes

Wat een gel*** over de prijs. Als je ziet welke materialen zijn gebruikt en welke moeilijkheden die met zich meebrengen naar fabricatie toe, vind ik dit niet overdreven. Verder is dit ook een list price dus in de winkel zelf zal je hem wel rond de 7k kunnen krijgen.

Ik vind het mooi en zal waarschijnlijk niet voor de dsotm gaan zoals hij nu is, maar deze achtervolgen. Ik ben overtuigd.

Just my two cents

2 likes

Deze tekst zou ik ook getypt kunnen hebben…volledig eens. Ben ik de enige die bij deze DSotM Apollo 8 associaties krijgt met een foute, veel te drukke, halfopen TAG of Zenith? Ik heb het filmpje op YouTube kort bekeken met die griezel opperhoofd aan 't woord, kon het niet meer aanzien, weggeklikt.

Neen, ik houd 't wel bij deze Omega met gele accenten, heel veel mooier en ook nog goedkoper…

3 likes

Gaaf ding! Collega van me heeft ‘m ook. Paar jaar geleden wel eens gepast bij de inmiddels overleden heer Kamerbeek van de gelijknamige juwelier. Was destijds echt een koopje, maar toch niet gedaan.
Mooie foto ook!