Omega Speedmaster Day/Date Racing Schumacher Limited Edition

Heren,

Ik overweeg om een Omega Speedmaster Day/Date Racing Schumacher Limited Edition uit 2002 te kopen.

http://cgi.ebay.com/OMEGA-SPEEDMASTER-RACING-SCHUMACHER-LTD-2002-NEW-IN-BOX_W0QQitemZ290083743017QQihZ019QQcategoryZ31387QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Wie kan mij meer vertellen over het horloge:

Wat was de nieuwprijs?
Wat is een verg.baar model Speedmaster waard.

Groet,

Bram

Ik heb verleden jaar voor mijn ““standaard 39MM”” Speedmaster Day-Date uit 2004 met stalen band $ 1000,- betaald.
deze limited edition day date zal wel wat meer opbrengen ?
ik vind persoonlijk de wijzerplaat wel heel erg druk , de standaard wijzerplaat is al druk genoeg :slight_smile:

Andre,

Wat kost het horloge nieuw dan?
Bram

andre Schreef:

Ik heb verleden jaar voor mijn "“standaard 39MM”"
Speedmaster Day-Date uit 2004 met stalen band $
1000,- betaald.
deze limited edition day date zal wel wat meer
opbrengen ?
ik vind persoonlijk de wijzerplaat wel heel erg
druk , de standaard wijzerplaat is al druk genoeg

Heeeeeeee dat is oude bekende…www.watches toch ?

Bram, een nieuwe Speedmaster Day Date met stalen Omega band had een adviesprijs van $ 2040,- in maart 2006
Peter, ik heb mijn speedmaster van een particulier overgenomen en niet van www.watches toch :slight_smile:
geen idee wat de schumacher Day Date uitvoering heeft gekost in 2002, ongetwijfeld een flink stuk meer.

groet, André

Peter, ik heb mijn speedmaster van een particulier overgenomen en niet van www.watches

Okee zit ik er naast ,
Ik meende een herkenningspunt te zien .
De mijne was via een kennis bij www.watches terecht gekomen , mankeerde wat aan heb hem daarom verkocht aan die kennis.

kijk ook even in dit draadje:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,36711,36711#msg-36711

helaas is de advertentie niet meer beschikbaar op e-bay maar was eenzelfde soort horloge. Ik ben niet echt bekend met de kenmerken van dit type.

Ik vind die bij deze site toch ook heel mooi. Wel iets anders, maar een stuk goedkoper.

http://www.goedhorloge.nl/?pagina=aanbod&merk=Omega%20Horloge

jongeklaauwdrager Schreef:

Andre,

Wat kost het horloge nieuw dan?
Bram

Bedoel je niet een speedmaster pro racing?
Volgens deze site uit 2002.
http://www.speedmaster-mission.net/

Prijs van dit model zou ik je niet kunnen geven. De prijzen van nu wel,
2370 voor de speedmaster pro, de nieuwe day date zal ongeveer hetzelfde zijn. De gewone automaat, de Date komt op 2175
Vind zelf de schumacher serie wel wat druk. Mooiste van de speedmasters vind ik juist de witte wijzers op de zwarte achtergrond wat hem goed afleesbaar maakt en ook niet al te druk.

Richard K Schreef:

kijk ook even in dit draadje:

helaas is de advertentie niet meer beschikbaar op
e-bay maar was eenzelfde soort horloge. Ik ben
niet echt bekend met de kenmerken van dit type.

Top deze draat kon ik niet meer vinden, maar wist dat deze er was/is!

Richard K Schreef:

kijk ook even in dit draadje:

helaas is de advertentie niet meer beschikbaar op
e-bay maar was eenzelfde soort horloge. Ik ben
niet echt bekend met de kenmerken van dit type.

Top deze draat kon ik niet meer vinden, maar wist dat deze er was/is!

Ik kan me herinneren ooit een heel stuk over de Schumacher Speedmasters gelezen te hebben op Speedmaster.nl een site waar je ongelooflijk veel aan de weet kunt komen over de Speedmaster. Laat je niet het hoofd op hol brengen door de naam Schumacher en Limited Edition want ze zijn in grote getale gemaakt en vaak in verschrikkelijk lelijke kleuren zoals kanariegeel met een gele band. Hele series van deze Schumacher Speedmasters zijn gebaseerd op de zg. reduced Speedmaster en dat is de goedkoopste uitvoering. Ik denk als je een goede koop wilt doen als Schumacher fan dat je moet gaan voor de Legend die nu verkocht wordt. Mooie klok waar ook op staat dat het een Schumacher Speedmaster is. Deze is gebaseerd op de Broad Arrow.

mvrgr.
Tiny

Ik kan me herinneren ooit een heel stuk over de Schumacher Speedmasters gelezen te hebben op Speedmaster.nl een site waar je ongelooflijk veel aan de weet kunt komen over de Speedmaster. Laat je niet het hoofd op hol brengen door de naam Schumacher en Limited Edition want ze zijn in grote getale gemaakt en vaak in verschrikkelijk lelijke kleuren zoals kanariegeel met een gele band. Hele series van deze Schumacher Speedmasters zijn gebaseerd op de zg. reduced Speedmaster en dat is de goedkoopste uitvoering. Ik denk als je een goede koop wilt doen als Schumacher fan dat je moet gaan voor de Legend die nu verkocht wordt. Mooie klok waar ook op staat dat het een Schumacher Speedmaster is. Deze is gebaseerd op de Broad Arrow.

mvrgr.
Tiny

Ik kan me herinneren ooit een heel stuk over de Schumacher Speedmasters gelezen te hebben op Speedmaster.nl een site waar je ongelooflijk veel aan de weet kunt komen over de Speedmaster. Laat je niet het hoofd op hol brengen door de naam Schumacher en Limited Edition want ze zijn in grote getale gemaakt en vaak in verschrikkelijk lelijke kleuren zoals kanariegeel met een gele band. Hele series van deze Schumacher Speedmasters zijn gebaseerd op de zg. reduced Speedmaster en dat is de goedkoopste uitvoering. Ik denk als je een goede koop wilt doen als Schumacher fan dat je moet gaan voor de Legend die nu verkocht wordt. Mooie klok waar ook op staat dat het een Schumacher Speedmaster is. Deze is gebaseerd op de Broad Arrow.

mvrgr.
Tiny

Ik kan me herinneren ooit een heel stuk over de Schumacher Speedmasters gelezen te hebben op Speedmaster.nl een site waar je ongelooflijk veel aan de weet kunt komen over de Speedmaster. Laat je niet het hoofd op hol brengen door de naam Schumacher en Limited Edition want ze zijn in grote getale gemaakt en vaak in verschrikkelijk lelijke kleuren zoals kanariegeel met een gele band. Hele series van deze Schumacher Speedmasters zijn gebaseerd op de zg. reduced Speedmaster en dat is de goedkoopste uitvoering. Ik denk als je een goede koop wilt doen als Schumacher fan dat je moet gaan voor de Legend die nu verkocht wordt. Mooie klok waar ook op staat dat het een Schumacher Speedmaster is. Deze is gebaseerd op de Broad Arrow.

mvrgr.
Tiny

Bram, bij de “” Omegamania"" veiling word in April te Geneve deze Schumi collectie geveild.

4x staal en 1x goud uitgegeven door Omega tussen 2000 en 2004.
lot nummer 282 in de catalogus online.
en kijkdagen in Paris
iets voor jou ?
groet,
andré

Let op: er is maar 1 kijkdag in Parijs zaterdag 31 maart. En wel op de Eifeltoren 1e etage. (ik zwaai wel als ik boven ben :slight_smile: )