Omega Speedmaster: Echt of Nep?

Ik ben van plan een speedmaster te kopen. Saffieren glas op voorkant en saffier op de achterkant.

Nu heb ik contact gehad op marktplaats met een verkoper. Deze bied er 1 aan, maar deze heeft een 1861 calliber en volgens mij moet hij met dubbel saffier een 1863 uurwerk hebben.

Nu zegt de verkoper dat hij helemaal orgineel is.

Nu komt de vraag: Echt of Nep?

En is het een redelijke prijs?

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/497278485-omega-speedmaster-professional-caliber-1861-moonwatch.html

De advertentie zegt dat het een Cal. 1863 is.

Uurwerk ziet er goed uit volgens mij.

hij heeft net gemaild en de advertentie verandert. Dan ziet het er volgens mij wel goed uit voor een redelijke prijs.

Morgen maar eens kijken en hopen dat ik hem mooi vind.

Ziet er echt uit.

Op het eerste zicht ziet deze er echt uit…

Als je twijfelt, spreek je met de verkoper af dat je hem eerst laat keuren bij een horlogemaker, juwelier of andere persoon welke geacht wordt er kennis van te hebben.

Ik zou er voor gaan. Zo vaak zie je deze recentere modellen niet te koop staan. :slight_smile:

gr. Glenn

Wat ik wel vreemd vind is dat deze al vanaf 28 oktober in de verkoop staat.
Gezien de (nette) prijs, zou je denken dat deze allang verkocht had moeten zijn.
Stond er gisteren geen prijs bij van € 1850,00?

r.obelink Schreef:

Wat ik wel vreemd vind is dat deze al vanaf 28
oktober in de verkoop staat.
Gezien de (nette) prijs, zou je denken dat deze
allang verkocht had moeten zijn.
Stond er gisteren geen prijs bij van € 1850,00?

Misschien eerst een ander horloge verkocht en nu de advertentie veranderd. In de advertentie staat, te koop vanaf 1 feb. Scheelt verkoper 3 euro.

Edit: wellicht is de aankoopon nog aanwezig. Als hij het horloge bij Rh-watches heeft gekocht kostte het vorig jaar 2000 euro (andere grijze dealers zullen deze prijs ook gehanteerd hebben).

Daar heb je wel een punt, maar misschien is staat er over een maand 1 maart, hiermee kun je natuurlijk mee spelen…
Deze datum is mij trouwens niet eerder opgevallen, misschien na Ramniv hier duidelijkheid over geven.
Waarom staat er bv niet vermeldt wat de aankoopdatum is…

Bert1 Schreef:

Misschien eerst een ander horloge verkocht en nu
de advertentie veranderd. In de advertentie staat,
te koop vanaf 1 feb. Scheelt verkoper 3 euro.

Doe ik ook wanneer ik een horloge verkocht heb voordat de advertentie afloopt en ik er nog een heb die ik wil verkopen. Zo ooit 5 zakhorloges achter elkaar verkocht voor slechts 1x3 euro!

We blijven hollanders nietwaar :wink:

Hij is uit 2006 volgens de verkoper.

Ach ik denk meer aan de makkers van MP, die hebben het niet zo breed :wink:

Klopt stond eerst een ander horloge te koop, die was ik aan het volgen maar ineens stond deze er, dus volgens mij staat die nog niet zolang te koop.

Wat is het verschil tussen 861 en 863?

863 bestaat niet. 1863 wel.

Ik hoop dat hij echt is, want heb hem net opgehaald.

Heb nog niet zo’n mooie collectie maar ik vind het een prachtig horloge en mijn tweede omega.

Zal snel foto’s plaatsen.

Nu al vast, van harte!

Inderdaad, van harte!!

Zul je geen spijt van krijgen(tu)

XXoF Schreef:

Doe ik ook wanneer ik een horloge verkocht heb
voordat de advertentie afloopt en ik er nog een
heb die ik wil verkopen. Zo ooit 5 zakhorloges
achter elkaar verkocht voor slechts 1x3 euro!

We blijven hollanders nietwaar :wink:

Deze verkoper doet dit idd ook, inmiddels is de advertentie aangepast en heeft hij een Azimuth Space Ship SP-1 te koop

Mooi hoor, gefeliciteerd!!
Ben benieuwd naar de foto’s

Grt. René

Gefeliciteerd, geniet er maar van.