Omega speedmaster echt?

Ik kan deze Omega speedmaster overnemen maar hoe weet ik dat deze echt is op basis van bijgaande foto’s. Hopelijk hebben jullie een idee?

Doe even een google image search :wink:

Edit: zal het makkelijk maken: is een oplichter

3 likes

Dit is als het goed is de 145.0022. Een limited edition gemaakt van 1982 tot 1985.

https://omegaforums.net/threads/so-what-do-we-know-about-the-dd145-022-two-tone-speedy.92812/

https://www.omegawatches.com/planet-omega/60th-anniversary-speedmaster/bicolor-1983

1 like

Dank voor de link naar de thread. Ik lees het ook. Maar dan is dit een versie zonder de two tone strap. Ik vind het een erg mooi horloge in ieder geval. Maar wil gewoon zeker weten dat het geen fake is.
Als ik alle checks van internet erop na lees dan is het in mijn ogen een echte speedmaster. Maar nogmaals ik ben geen Omega kenner

1 like

Lees: de beste man gebruikt foto’s van het internet.

4 likes

Lees: de beste man gebruikt foto’s van het internet om anderen te flessen

4 likes

Excuus ik had de reactie van de google image search niet gezien.

Dat is in het vervolg dus check nummer 1 die ik zal doen :+1:

1 like

Verkoper even vragen een foto te sturen van het horloge met een door jouw opgegeven in te stellen tijd. Bij geen reactie meer weet je meteen voldoende.

5 likes

Maar het horloge op de foto’s is dus echt. Alleen het aanbod is fake, en de aanbieder is een oplichter. Toch? Om het even helder te krijgen…

5 likes

Ja dat is de conclusie.

1 like

Ik heb om een foto gevraagd en inderdaad niets ontvangen. Wel een goede tip.:+1:

3 likes

Ben even nieuwsgierig hoe de persoon de overdracht in gedachten had? Neem aan niet ophalen?

Ja vreemd genoeg dus wel ophalen. Dus ben heel benieuwd wat ik dan aan zou treffen als ik daar heen zou gaan.

:gun:

5 likes

En op het laatste moment gaat dat toch niet… bla bla bla, dus dan graag toch via overmaken en versturen.
Dat ophalen is enkel om vertrouwd over te komen.

7 likes

Zou de man hier meelezen? :scream:

Alles bij elkaar is het inderdaad een heel raar verhaal. De wereld zit blijkbaar vol oplichters. Maar desalniettemin ben ik nu wel verliefd op dit horloge en weet ik nu wat mijn grail watch is. :kissing_heart::watch:Toch nog iets positiefs uit dit verhaal gehaald :grin:

4 likes

Als je de foto’s opzoekt via google images, dan kom je toch uiteindelijk bij iemand die deze verkoopt. Dus je kan deze kopen.