Omega Speedmaster FOiS -> €6.399,- (12/2024)

Nog één maal in de verkoop en ik maak er meteen een eenmalige HF Kerst aanbieding van…
Aangekocht door mijzelf eind december bij de Omega boutique in Amsterdam en na 12 maanden van zeer zorgvuldig en spaarzaam gedragen te hebben, zal ik een tranen trekkende €2301,- afschrijving voor mijn rekening nemen en is het daarmee veruit de goedkoopste in de EU…

Er volgen daarom ook geen prijsverlagingen meer.

Merk en model: Omega Speedmaster FOIS
Diameter: 39,7mm
Leeftijd: eind dec. 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): eind dec. 2024 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: afhalen / afspreken op veilige locatie
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat, weinig en zeer zorgvuldig gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: Omega 3861 handwinder
Vraagprijs: €6.399,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

40 likes