Hallo allemaal! 
Is er toevallig iemand die zijn speedmaster mk2 opnieuw heeft laten opmaken qua kast?
Mijn mk2 heeft geen scherpe sunburst meer aan de voorkant… kast is echt flink gebruikt om het zo maar te noemen zijn er mensen die dit opnieuw kunnen opmaken?
Of moet ik er vanaf blijven?
2 likes
Simon van W&V kan dat echt heel mooi.
3 likes
Hij is wel cool zo. Zeker met het patina van wijzers en indexen. Er zijn niet veel mensen die dit echt goed kunnen, is een hele moeilijke kast - ik heb wel enkele erg goed gelukte exemplaren gezien hier. Komen vast wel tips.
Ah, there you go. 
Bedenk wel - hij is maar 1 keer origineel.
2 likes
Bedankt voor de tip, gaat mij ook alleen om de kast
De kast is ook gevoelig voor krasjes.
1 like
Met @Dik heb ik goede ervaring!
1 like
Ik zou er van af blijven.
Nico Rijsman
Vakman 1ste klas. Heeft mijn Mark II gedaan
4 likes
Hier ook een grote fan van Simon van W&V.
1 like
Hier de “na” foto
Kast was in vergelijkbare conditie
10 likes
Kan dat niet ook bij omega zelf?
1 like
Daar begin ik niet aan, dan komt er ook een volledige service bij met allemaal nieuwe onderdelen zoals wijzers etc
Horloge is sinds gister terug van de horlogemaker van een volledige beurt, zou een beetje dubbel op worden
1 like
Ziet er wel zeer goed uit!
Ga dit overwegen!
Heb je een voorbeeld qua resultaat?
Dat klopt, heb wel zat horloges liggen. Ook horloges die ik al 2 jaar draag met amper een krasje
Gaat mij om het feit dat er amper nog een lijntje in de kast zit
Mijn broer heeft ‘n Colt, gepolijst door Dik Wakker.
Ik liet er vorig jaar m’n BlackBay opknappen.
Beide zeer mooi gedaan, natuurlijk geen Omega…
1 like
Idem, ook 2 laten doen. Perfect.
2 likes
Kaap ik even het Topic! Is W&V ook handig met Rolex of niet?
Zou het ook wel laten doen, genoeg vlees op de botten bij zo’n MKII. Bij de Mark II vind ik de kwaliteit van de sunburst finish wel belangrijk en horloge is ooit toch al gepoetst. Bij een normale pro zou ik wel liever de niet (of minder) gepolijste kast vol krassen hebben.
Zou wel gelijk de band laten opmaken ook om de originele afwerking terug te brengen
1 like