Omega speedmaster mk ii 2014 de officiele fotos

Ziet er toch fraai uit…???

http://www.watch-insider.com/news/baselworld-2014-sneak-preview-omega-speedmaster-mark-ii/attachment/omega-speedmaster-mark-ii/

http://www.watch-insider.com/news/baselworld-2014-sneak-preview-omega-speedmaster-mark-ii/attachment/omega_speedmaster-mark-ii/

Zeker! En wordt schofterig duur denk ik.

Inderdaad; ik heb prijzen van rond 3300 euro voorbij zien komen. En voorspellingen idvv prijsstijgingen voor de originele mkii.

Oei: prijzen liggen rond 5000 euro!!!::o

sand72 Schreef:

Oei: prijzen liggen rond 5000 euro!!!::o

Ik wou net zeggen… 3300,- no way. Zal wel rond de 6 K gaan kosten schat ik.

Aardig, maar wordt er niet warm van.

Mooi ding, maar doe mij maar het origineel…

Yiss!!! Prijsstijging :~

Iemand mijn Mk2 ruilen tegen een gouden Rolex?

Henkjan91 Schreef:

Yiss!!! Prijsstijging :~

Iemand mijn Mk2 ruilen tegen een gouden Rolex?

Was ook gelijk mijn idee. Heb die van mij ooit goedkoop op een veiling gekocht, zou mooi zijn als de waarde nog even wat extra omhoog gaat. Wat mij betreft kan die nieuwe niet duur genoeg zijn :)-D

Vind deze versie trouwens best geslaagd. Er blijft toch een groep kopers die liever nieuw hebben dan vintage, dan is dit een mooie optie.

Die met de rode accenten doet me sterk denken aan wat oudere Seiko Sportura modellen. Best mooi, maar ook best prijzig :frowning:

Laat maar komen die nieuwe Speedy :~ had ik dit geweten had ik er nog een paar bij gekocht toen het kon :+

Ik vind de kast heel mooi… doet me sterk denken aan de kast van mijn Verdal… toch wel een tijdloos kastontwerp… (tu)

ja… 'k vind em mooi!

Ik vind die met die rode accenten erg mooi!

hcptdg Schreef:

Zeker! En wordt schofterig duur denk ik.

Hilarische reactie, ik lig dubbel (tu)

Als er 5000 of 6000 of wellicht nog meer moeten worden afgetikt heb ik toch liever Rolex. Is puur een gevoel omdat ik restwaarde toch ook wel prettig vind.

De nieuwe is met z’n automaat en datum voor mij veel meer horloge. Ik voorspel dat de prijzen van de vintage stabiel blijven. Het model is verre van gewild en de doelgroep zit ver uit elkaar.

Morgen m’n Mark 2 Racing maar weer eens uit de kluis (tu)

Gr. Roel

Krabong Schreef:

hcptdg Schreef:


Zeker! En wordt schofterig duur denk ik.

Hilarische reactie, ik lig dubbel (tu)

Als er 5000 of 6000 of wellicht nog meer moeten
worden afgetikt heb ik toch liever Rolex. Is puur
een gevoel omdat ik restwaarde toch ook wel
prettig vind.

De nieuwe is met z’n automaat en datum voor mij
veel meer horloge. Ik voorspel dat de prijzen van
de vintage stabiel blijven. Het model is verre van
gewild en de doelgroep zit ver uit elkaar.

Morgen m’n Mark 2 Racing maar weer eens uit de
kluis (tu)

Gr. Roel

Denk dat de invoering van de nieuwe geen enkel gevolg zal hebben voor de prijs van “het origineel”. Ze lijken op elkaar, maar dan alleen uiterlijk. Jammer dat Omega telkens weer terugvalt op de oude modellen en zelden met echt iets nieuws komt. Zelfs Rolex lukt dat zo af en toe.

Die Ouwe van je Ouwe is een echte coole kletser!:)-D

Een datum op een speedmaster… Het is en blijft geen gezicht.

Warroo Schreef:

Een datum op een speedmaster… Het is en blijft
geen gezicht.

Mijn idee (tu)

Is Nico Rijnsman bij Omega gaan werken??? Dat is toch net die klassieke MKII die Nico van een DLC coating voorzien had. Ach ja, is goed voor de waarde van mijn MKII.

Zonder datum inderdaad mooier.