Omega Speedmaster MKII

Ik kan de re-edition (Racing versie) voor een redelijke prijs kopen. Ga natuurlijk passen, maar ik heb geen enorme polsen. Een Speedmaster Professional (Moonwatch) is ongeveer de max qua maat voor mij. Ik heb ook eerder een PO in 42mm gehad.

Heeft iemand ervaring met het horloge. Ben geïnteresseerd in hoe de maat bevalt en hoe het zit met draagcomfort op een normale pols.

14 likes

Maakt niet uit hoe die zit, kopen!!!:sunglasses::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

En anders wil ik 'm misschien wel.:sunglasses:

2 likes

Deze is wel serieus gaver dan een Pro, kopen dat ding!

2 likes

Als de prijs goed is, lekker proberen en bevalt hij niet dan zijn er voldoende liefhebbers op het forum!

On topic :grinning:: geen ervaring met de maat, sorry.

1 like

Dikkertje hoor, wel een prachtklok.
Hier op mijn 18,5 cm pols.

7 likes

Echt een prachtig horloge en als je die voor een leuke prijs kan aanschaffen moet je het zeker doen. Als de speedy pro past dan past deze ook. Is ietsje dikker dat wel. Maar daar valt met dit horloge zeker mee te leven.

1 like

WOW, wat een fraai horloge… :heart_eyes:

Dat dus. Doen!

3 likes

Mmm :thinking: is nog wel een verschil hoor en heb ze beiden gehad en bovendien krasgevoelig door de brushed gedeeltes.
Maar…blijft een prachtkok die echter wat mij betreft met (nog meer) zorg gedragen dient te worden.

2 likes

Oh ze verschillen zeker maar ik bedoelde als de speedy goed zit dan moet het met de MK11 die een ietsje forser is toch ook wel goed zitten. Zijn beide geen kleine maar zeker ook geen idioot grote horloges.
Zelf zou ik voor een mooie eerste generatie MK11 racing gaan maar dan wordt het weer een heel ander verhaal en dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling. En de PO is wellicht nog wel wat meer chunky dan de MK11.

Laat ik het zo zeggen, het is meer dan verstandig dat Tom gaat passen. :wink:

Ik vermoed net een slag te groot voor je.

Dus dit.

Laat ik het zo zeggen, het is meer dan verstandig dat je gaat passen. :wink:

2 likes

Passen, tegen beter weten in kopen en na drie weken @ElChueco gelukkig maken.

Ik voorzie geen lange toekomst tussen jullie.

4 likes

Volgens mij een vrij ongelukkig hok om te dragen.

Staat desalnietemin wel als nr. 2 op mijn lijstje

@UrbanOutlaw kan je hier ook nog wat over vertellen, als hij dat wil. :wink:

1 like

Wow! :heart_eyes::two_hearts: kopen!

1 like

Amai nog nie, parel! Hopelijk in NA binnenkort!:ok_hand:

1 like

Kolere wat een mooi ding, ik zeg kopen !!!

1 like

Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk Tom, maar dit lijkt me nu helemaal niks voor jou. Het is niet verfijnd genoeg om bij je te passen vind ik.

En daar komt bij dat je deze wel echt eerst op je pols gezien moet hebben voordat je tot aankoop overgaat.

Een flinke bak staal:

3 likes

Passen ga ik zeker. Morgen even doen. Ik vind hem erg fraai. Ik heb hem een tijd geleden even om mogen doen en weet nog dat ik hem wel fors vond, maar ook heel fraai. Niet echt een dresser zullen we maar zeggen, maar misschien voor de vrije tijd…

En ik heb morgen ook al een GS incoming…:weary:

4 likes

Ik had toch wel gedacht dat dit horloge jou wel aan moest trekken. Iets heel anders dan een DJ maar daarom zo goed, zo anders

1 like