Omega speedmaster moon - Nasa Velcro strap ?

Hallo speedmaster moon liefhebbers,

Ik heb de volgende vraag:
Een Nasa Velcro strap - de normale (korte) versie met klitteband en goede kwaliteit, waar te koop ?
Sinds vorig jaar de lekkere speedmaster moon aangeschaft, bij een juwelier in Maastricht (compleet met vette doos etc,) alleen de 2 bijgevoegde bandjes zwart (lang met klitteband en zwart kunststof met metealen sluiting) zijn niet echt fraai. Vandaar mijn vraag.
Na 2 jaar puzzelen vintage of een nieuwe uiteindelijk voor de nieuwe gegaan - gelukkig- en wel gekocht op 20 juli 2019 => exact 50 jaar na maanlanding en voor mijn 50ste verjaadag kadootje pour moi :- )

Wie weet waar ik een goed Nasa strap kan kopen ? Van topkwaliteit voor een top horloge !

Groet SXG

4 likes

Cool, geniet van je prachtig nieuwe horloge! :slight_smile:

1 like

Zoek een op de site van Fratellowatches.com die heeft daar ooit iets over gepubliceerd met een tip voor aankoop. Zal even zoeken zijn.

voor mijn Speedy, Carrera en El Primero een unieke op maat besteld, voor ca 35 euro geen betere te wensen. www.gasgasbones.com

dank zover! bij fratello is een mooie alleen al eeuwig uitverkocht 😉.De andere tip ga ik uitzoeken !


Inderdaad even kijken bij GasGasBones :slight_smile:

1 like

:point_up:️:facepunch::+1:t3:

facepunch = een boks :blush:

Gda,op chronomaddox.com staat de blueprint van de originele NASA velcrostrap. Mocht je nou handig zijn?

!

gasgasbones komt,zie ik net,ook op de site van chronomaddox voor als optie. Post van 2006

thanx guys!

Ja. Maar ik heb daar ooit ok de tip van gasgasbones gelezen. Was de naam vergeten.

1 like

Gasgasbones site bekeken, en ziet er erg goed uit ! This is it…Thanx again, Gr. sxg

Deze staan nog steeds op Ebay, dezelfde volgens mij als bij Fratello . Maar er staan ook goedkopere …

Thnx Ron, yep heb die op ebay gezien (78 euro excl verzending is geen goeie deal )en volgens mij matige kwaliteit.

Deze gast uit Duitsland maakt ook de nodige mooie Speedy NASA straps:

En hieronder een directe link naar de Speedy straps op Flickr:
Klik hier :slight_smile:

Plaatje:

3 likes

Waarom niet rechtstreeks van Omega?
https://nato.omegawatches.com/en/nato-straps-032cwz011583

:slight_smile: :+1:

Omega heb ik al flink gesponserd met mijn sm aankoop, ik pak een andere verkoper :slight_smile:

:slight_smile: