Omega Speedmaster Moonwatch Apollo II 35th Anniversary, Full Set 2020

Te koop en te ruil:

Merk en model: Omega Speedmaster Moonwatch 311.30.42.30.01.005 voorzien van Apollo II 35th Anniversary wijzerplaat en wijzers
Diameter: 42mm
Leeftijd: 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): februari 2025 (tweede eigenaar)
Factuur en/of certificaat: factuur en alle pasjes
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set
Verzendkosten of afgehaald: kan beiden, maar voorkeur voor persoonlijke overdracht
Conditie (krassen, werking etc): Het horloge is voor de aanpassing naar het Apollo wijzerplaat en wijzers een enkele keer gedragen icm een leren band. De Apollo aanpassing is in februari van dit jaar gedaan met originele onderdelen en door een gecertificeerd Omega Servicenter. Het horloge is daarna niet meer gedragen en verkeert in nieuwstaat. De stalen band is niet ingekort en nog in de stickers. Uiteraard worden originele wijzerplaat en wijzers meegeleverd. Overige in de big box geleverde zaken zijn ongebruikt.
Soort uurwerk en kaliber: handwinder 1861
Vraagprijs: €5900
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Voorkeur voor verkoop, als je iets interessants (in)te ruilen hebt (wel graag een horloge :slight_smile: ) dan mag je het gerust aanbieden. Wie weet.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

34 likes