Omega Speedmaster Moonwatch Professional WHITE • 27-05-2025 • Ongedragen 🔹

Omega Speedmaster Moonwatch Professional WHITE
Ref: 310.30.42.50.04.001

Na lang wachten heb ik deze prachtige witte Moonwatch Professional enkele dagen geleden kunnen aanschaffen. Helaas blijft de klik uit en mág deze, met een aantrekkelijke korting op de listprijs, vertrekken…
Aankoopdatum is 27 mei 2025, tevens datum op de pas.
Het horloge is ongedragen dus de stickers zijn nog aanwezig en de band is op volle lengte!

Het horloge komt vanzelfsprekend “full set” met doos, omdoos, “Legendary Moonwatch” boek, diverse andere boekjes, pasjes, travel box, etc…

Als BONUS wordt meegeleverd:

• Omega tas
  • Hang tag
  • Dealer box
  • Omega “surprise” box*

*Ik heb geen idee wat er in de gesealde “surprise” box zit, ook de dealer vertelde me niets!

Het verplichte signalement:

Merk en model: Omega Speedmaster Moonwatch Professional White
Diameter: 42mm
Glas: Saffier, voor- en achterkant
Leeftijd: Enkele dagen oud
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 27-05-2025
Factuur en/of certificaat: Full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk. Verzendkosten- en risico voor rekening koper
Conditie (krassen, werking etc): Nieuw en ongedragen
Soort uurwerk en kaliber: Calibre 3861
Vraagprijs: €8500,-

:white_check_mark: Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

:white_check_mark: Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Dank voor het kijken :ok_hand:t2:

71 likes

:up:

2 likes