Omega speedmaster new moon hesalite of saffier?

Dat zeg ik :slight_smile:

1. Height
    Hesalite - 13.58mm
    Sapphire - 13.18mm

Hesalite, het oogt wat meer old school en dat is precies zoals het hoort. Saffier is trouwens ook nog een stuk duurder…

Je hebt gelijk, nieuwe saffier is idd ietsje dunner

als je nu al van je stoel valt als je een krasje op de horloge ontdekt ben je dus beter af met saffier :wink:

1 like

Nog welkom op het Horloge Forum Jeffrey en veel plezier hier gewenst. Ik ben ook Omega liefhebber en heb er zeven. Een Speedmaster Professional zou ik persoonlijk met Hesalite kiezen, dit is authentieker en ik vind het mooier. Het is minder krasbestendig, maar je poetst de krassen er ook nog wel eens een keer uit en het is niet zo duur om het later eens te vervangen indien nodig. Zelf heb ik o.a. een Speedmaster automatic 39 mm, (met Saffier/glas), misschien komt er ooit nog wel eens een Speedmaster Professional en dan met Hesalite glas.

1 like

Bedankt @HansT klinkt goed. Zelf heb ik er maar twee.

Ik vind omega echt prachtig maar veel modelen vind ik de band (niet mooi) nu recent dus de nieuwe aan geschaft en vind de band echt prachtig.

Me volgende aankoop zou een aquaterra of seamaster worden… alleen zoals ik aangaf houd de band me op dit moment nog tegen.

1 like