Omega speedmaster new moon hesalite of saffier?

Vraagje aan alle omega en omega speedmaster liefhebbers.

Wat vind je zelf mooier haselite of saffier?

Buiten om het feit dat de saffier krasbestendigd is, zijn er ook een aantal optische verschillen zoals de band het logo het zichtbare uurwerk etc…

Waar gaat jou voorkeur naar uit en waarom?

Benieuwd!

1 like

Hier zijn volgens mij al wel enkele topics over. Als je de zoekfunctie gebruikt moet je het haast kunnen vinden denk ik, daar vind je alle motivaties van iedereen :slight_smile:

2 likes

Hesalite buddy. Geen twijfel. Die moet je hebben. Alleen ff een tube polywatch erbij kopen. :white_check_mark:

8 likes

Saffier buddy. Geen twijfel. Die moet je hebben. Geen polywatch kopen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Hesalite voor de purist en saffier voor de iets meer praktische liefhebber :slight_smile:

4 likes

De nieuwe Saffier heeft niet de milky ring waar een hoop mensen moeite mee hebben en heeft een opgelegd logo.

Milky ring, wat is dat?

Verder heeft de sapphire ook een omega logo in de sapphire gelaserd.

Ik heb sinds een maand de hesalite versie van de nieuwe speedmaster professional en ben heel erg blij met m’n keuze. Ik vind het hesalite “glas” mooier dan het saffier, ik zie persoonlijk nog wel de milky ring. Daarnaast heeft de volledig geborstelde band ook mijn voorkeur. Ik heb wel getwijfeld omdat ik het horloge dagelijks ga dragen en ik bang was voor krassen op het plexiglas maar na een maand kan ik nog geen krasje onderscheiden (helaas wel een paar op de lugs), dus dat valt me erg mee.

2 likes

gewoon passen en kijken wat je het mooiste vind, volgens mij kun je niet echt verkeerd kiezen want voor alle twee valt wat te zeggen.

ik heb ze onlangs ook bekeken en ga voor saffier :+1:

1 like

Een tijdje heel tevreden geweest met Hesalite, zo zie je maar, dit is gewoon persoonlijk. :slightly_smiling_face:

:point_up: Dit dus. :+1:

Die caseback van de sapphire vind ik zo mooi hè, naja het uurwerk dan. Van de oude serie vind ik de milky ring te storend dus dan zou ik voor hesalite gaan.

1 like

Hesalite voor mij. Geregeld bezig geweest met krassen hoor maar voor mij The One.

1 like
1 like

Of witte tandpasta :wink:

1 like

Hesalite 100%.
Geen shiny band, ietsje dunner, mooier “glas”, mooie dichte caseback. Zoals het hoort.
Tandpasta en doekje is genoeg om eens in de paar maanden hesalite weer nieuw te krijgen.

2 likes

De milky ring is nog steeds (in mindere mate) aanwezig als je ze naast elkaar ziet

Is ook zo, maar hij is absoluut verbeterd.

Hesalite (en die tube schuurmiddel met doek kreeg ik er gratis bij).

1 like

Volgens mij is de saffier dunner hoor!

Niet als je al een mm aan krassen hebt weggepoetst :rofl: