Maar haar vader koopt geen rotzooi zegt ze? Is dat tegenwoordig niet meer voldoende dan? Hier allemaal snobs die weer garantiekaarten, aankoopbonnen, Bienne uittreksel en originele doos willen zien zeker?
Het feit alleen al dat er geen scherpe foo van het binnenwerk bij staat, zegt mij genoeg. ZĂł kun je een Seiko nog wel verkopen, maar geen dure Zwitser.
effe gekeken op google niks gevonden klopt
Het is de bedoeling dat posts hier voor een ieder begrijpelijk zijn, maar ik heb geen idee wat je bedoelt
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
1 dag actief, daar koop ik sowieso al niks van. Lijkt me op een fake horloge, maar ja wie zal het zeggen
1 dag actief, daar koop ik sowieso al niks van. Lijkt me op een fake horloge, maar ja wie zal het zeggen
@SuperC:
Het ging me specifiek om wat de poster bedoelt met âeffe gekeken op google niks gevonden kloptâ. Wat is het niks?
Ik begrijp uiteraard dat je demografische gegevens kan vinden & een beeld kan krijgen van de wijk.
Haha. Het is niet echt de beste wijk van Delfzijl zeg maar Vroeger bestemd voor de arbeiders van omliggende fabrieken. Maar later, toen de industrie verdween, volgedrukt met allerlei gespuis.
Watte?
Overigens valt het me op dat je er bijna blind van uit gaan dat onderwerpen van dergelijke topics vrijwel altijd nep zijn⊠Over de echte wordt doorgaan veel minder getwijfeld omdat er dan wel een normale prijs/fotos geplaatst wordenâŠ
Ik krijg om meerdere redenen hoofdpijn van dit topic. Man man man.
Zoals ik al eerder heb gezegd, kun je m.i op dit soort topics eigenlijk maar één antwoord geven:
Ja dat is een echte, ik zou hem direct kopen.
M.i zit in de vraagstelling van de OP een onderliggende behoefte om dat ook te horen in de hoop dat het een buitenkansje is. Tegen beter weten in, gezien de vraagprijs.
Groeten,
Tecco
De omschrijving op MP is ook wel geestig: âolymlic editieâ.
Benieuwd of dat er ook op staat, net als op de Breitling Chlonograph waarvan een Egyptenaar me wilde doen geloven dat ie echt echt wasâŠ
Bij dit type horloges een vraagprijs van EUR 150 zetten, zegt volgens mij al genoeg. En dan zijn er ook nog mensen die menen een âbuitenkansjeâ te scoren en EUR 750 bieden.