Omega speedmaster (olympic edition ) echt of namaak !

heren ik wou even vragen of julie kunnen weten of deze omega origineel of namaak is
de verkoper beweert dat het origineel is maar de papieren niet meer bij de hand heeft
hier de link die op marktplaats nl staat

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1024601698-omega-speedmaster-horloge-automatic-olympic-edition.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Fake natuurlijk!

Op de onderste dial hoort een datumaanduiding te zitten, Omega logo klopt ook niet.

Slechte fake :unamused:

Ik zag die advertentie vanmiddag ook voorbijkomen. De opdruk op de bracelet zegt volgens mij Seamaster als ik de onscherpe foto goed aflees. Maar dat hoeft niet per se iets te zeggen, ik heb er te weinig verstand van.
1 dag actief op marktplaats, ik laat hem denk ik voor alle zekerheid toch even lopen…

dat is goed dat ik het weet
dan beweert ze nog dat ze puur origineel is enz…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

ik heb het niet echt volledig erop gelet

1 dag actief op marktplaats…typfouten in de omschrijving (als je dat zal zo mag noemen). Sarah doet niet eens dr best om je goed op te lichten.

een echte oplichter misschien ook een valse naam wie weet :grin:

Ja zou je denken :wink:

En dan nog durven stellen: geen onzin biedingen😔
Ik heb hem al aangeven bij MP.

Goeie prijs

2 likes

dan stuur ze dit naar mijn mail

Als ik eerlijk moet zijn heb ik er niet veel verstand van, Natuurlijk zijn er helaas van alles op de wereld replica’s, Maar mijn vader had er veel geld voor betaald,
En dat zou die nooit doen voor een replica. Ja in principe vind ik 500 wel een goed bod, Dan moet je even bevestigen dat je hem wil, Aangezien er ook andere bieders zijn die de horloge graag willen.

@DEV06: Het kan selectieve perceptie zijn, maar ik heb het idee dat je vaker dit soort ā€œecht of nietā€ vragen stelt. Heb je inmiddels genoeg geleerd, om in het vervolg zelf je huiswerk doen? Het wordt inmiddels tijd om op eigen benen te staan.

2 likes

Bevestigen dat je hem wilt en zo lang mogelijk aan het lijntje houden :smiley:

1 like

Het aloude credo gaat nog steeds op: als iets te mooi is om waar te zijn… Etc.

1 like

dat had ik ook zo gedacht het kon ook niet waar zijn voor zo een prijsje

+1

iedereen stelt hier vragen en antwoorden en noem maar op
ik zie hier geen foute huiswerk !

1 like

Verkoper woont in Tuikwerd, delfzijl. Google daar maar even op, dan zul je zien dat daar geen Speedmaster bezitters wonen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like