ik zoek al een tijdje naar een speedmaster en lees hier met regelmaat mee. vroeger altijd met pa staan glimmen bij de omega en er nu eindelijk geld voor over
nadat ik op ebay 2x achter het net gevist heb, viel mijn oog vandaag op onderstaande advertentie
Ik zou zeker even bellen en expliciet vragen of het hier een originele omega betreft en of hij papieren en originele doos er ook bij heeft.
Vraag of hij bezwaar heeft tegen evt laten verifieren bij een erkende dealer.
Je hebt hopelijk wel gezien dat het hier om de automaat gaat en niet om DE Omega Speedmaster professional? Verder vind ik die doos ook vreemd en mensen die tegenwoordig niet bereikbaar zijn via Internet ook een tikje âvreemdââŚ
Je hebt hopelijk wel gezien dat het hier om de
automaat gaat en niet om DE Omega Speedmaster
professional? Verder vind ik die doos ook vreemd
en mensen die tegenwoordig niet bereikbaar zijn
via Internet ook een tikje âvreemdââŚ
hans
⌠terwijl ze wèl op Marktplaats actief zijn???
Marktplaats zit vol vreemde vogels die niet altijd het beste op hebben met de kopende partij.
Een goede raad, behoud de rust, lees/schrijf mee op het forum en binnen no time komt er een mooie langs die naar je lacht
Als je verder wilt gaan en je twijfelt, altijd laten keuren bij een dealer/horlogemaker. Vraag ook even wanneer het horloge voor het laatst geserviced is en of hier papieren van zijnâŚservice voor chronoâs is duuuur
Reference
ST 175.0043
International collection
1992 - 1998
Movement
* Type: Automatic (mechanical)
* Caliber number: 1155/1152
* Cal. 1155
Created in 1991, 25 jewels
Cal. 1152
Created in 1995, 25 jewels
Functions
Chronograph, Date, 24 hours
Case
Stainless steel
Dimensions: 13,65 x 39 x 37 mm
Case back
* Press-in
* Full metal
Dial
White (PIC 3811.20.00), black (PIC 3811.50.00), green (PIC 3811.70.xx) or blue (PIC 3811.80.00), with luminous "index" hour markers and luminous "stick" hands.
Crystal
Scratch-resistant and anti-reflective sapphire
Bracelet
Leather (calf or crocodile)
Water resistance
30 meters