Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Omega Speedmaster Professional
Diameter: 42mm
Leeftijd: 30/10/2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 04/2025
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set inclusief bruine kartonnen omdoos.
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen, risico verzending is te groot.
Conditie (krassen, werking etc): 99.e5/100 als nieuw, geen krassen te bespeuren.
Soort uurwerk en kaliber: 3861 handwinder
Vraagprijs: 7750 EUR prijs is vast.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Bij deze verkoop ik mijn white lacquer dial Omega Speedmaster Professional.
Het horloge verkeert zich in perfecte staat en is krasloos. Zr zitten hier en daar nog wat stickertjes op.
Het betreft een full set:
- Kartonnen omdoos
- Doos
- all kaartjes
- extra links
- hangtag
- travel box
- boekje + handleiding
Het horloge mag weg omdat ik graag budget vrij wil maken voor een date just two tone met champagne dial.
Prijs is de vaste prijs, deze is al scherp geprijsd tov de 9000 eur list. Lowballers krijgen geen reactie.
Het horloge MAG wel maar hoeft niet te gaan