Ik ben al enige tijd in het bezit van een Omega Speedmaster Professional met in het deksel het nummer 105.012.66. Het horloge is is goede staat met origineel glas (nog helder) en met band 1035, ook origineel!
Na enige tijd speuren op het net ben ik mij ervan bewust geworden dat ik nu dus een redelijk exlusief horloge in mijn bezit heb!
Ik ben nu kennis aan het vergaren om zo toch een beetje kenner te worden mede aangezien er zoveel te vinden is over dit horloge.
Waarschijnlijk heb je op allemaal onbetrouwbare websites zitten kijken.
Het horloge is naar mijn weten maar zo’n eh… 200 euro waard. Ik eh… Geef je 300 voor de moeite. Kuch. Kom ik hem vanmiddag ophalen. Ahum. Ok?
Nee, alle gekheid op een stokje, ik ben benieuwd naar de foto’s! Het is inderdaad een zeldzamere uitvoering van de Speedmaster. Sterker nog, als ik het goed lees op sommige sites is dit de uitvoering die Neil Armstrong ook had!
Bedankt voor de info! Had deze sites zelf nog niet gevonden, handig & leuk!
Ik heb gister geprobeerd om wat waardige foto te schieten maar ik zal van het weekend een fatsoenlijke camera gebruiken want de foto`s waren naar mijn mening niet mooi genoeg.
Wordt vervolgd!!
Gr. O.R.
p.s. Wat is de beste manier om de waarde van dit horloge te bepalen?