Omega Speedmaster professional 3861 hesalite 2022

Hele nette Speedmaster, hoe hij hoort te zijn als je het mij vraagt, met hesalite. Destijds lang naar uit gekeken en voorgehouden dat deze in de collectie thuis hoort, echter krijgt het horloge totaal geen draagtijd. Denk nog geen 5x gedragen, wat jammer is, maak er liever een forum lid gelukkig mee!

Verkoop heeft de voorkeur. (In)ruil eventueel alleen indien het een (moderne) duiker betreft, liefst Omega of Rolex.

Het rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Omega Speedmaster professional hesalite 3861
Diameter: 42
Leeftijd: februari 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 1-7-2025
Factuur en/of certificaat: incl pasjes, origineel Nederlands, nog in de garantie.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, incl omega tasje en 3x extra bandje (nato, tropical & fratello suède)
Verzendkosten of afgehaald in regio: sterke voorkeur om af te spreken regio Zutphen, of Zwolle.
Conditie (krassen, werking etc): 9/10 paar haarlijntjes op de achterkant van het dragen.
Soort uurwerk en kaliber: handopwinder, 3861
Vraagprijs: €5250

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

25 likes