Omega Speedmaster professional 3861 Sapphire Zwart

Toch wel met enige twijfel bied ik hier mijn Omega Speedmaster 3861 met saffier aan. Ik denk gewoon toe te zijn aan iets anders.

Het horloge is de juwelier uit gegaan in Apr21, maar ik heb deze in de stickers gekocht in Feb22. Dan zit er nog garantie op en een servicebeurt is volgens mij voorlopig nog niet nodig.

Het is een fantastisch horloge en in net gebruikte staat (altijd zuinig mee geweest). Twee veegjes op het geborstelde deel (één rechts boven de pusher en één op de clasp) van het desk diven, op de foto proberen te zetten. De band draagt heerlijk. Er staan voldoende reviews op het internet.

Te koop en/of te ruil:

Merk en model: Omega Speedmaster 3861 saffier
Diameter: 42mm
Leeftijd: Apr21
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Feb22
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: afhalen vd Valk Dordrecht
Conditie (krassen, werking etc): net gebruikte staat (90/100?)
Soort uurwerk en kaliber: 3861 handopwinder
Vraagprijs: 6.250 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

12 likes