Omega Speedmaster Professional eerste dure horloge?

Hallo mede horloge vrienden,

Ik ben net 16 jaar en ik heb een leuke horloge collectie van Seiko en Oris en Prisma en nog meer. En ik ben na een tijdje verliefd geworden op het merk Omega, omdat mijn vader een oude Omega Seamaster heeft. Nu ben ik aan het sparen voor mijn droom horloge de Omega Speedmaster Professional Moonwatch omdat ik dat echt het mooiste horloge ooit vind. Het horloge is in de jaren niet echt veel veranderd, en ik hoe veel van vintage horloge en daarom ook van de vorm. Ik ben er ook intensief voor aan het sparen. Het horloge zo geweldig omdat je een soort van band krijgt met je horloge omdat je hem elke dag moet opwinden ( zoals mijn Oris en Prisma). En het model van 2016 krijgt een luxe box met extra banden en en loep enzovoorts. Het past ook bij elke outfit van colbert tot een shirtje in de zomer. Maar wat vinden jullie van het horloge?
En hebben jullie tips? Ik hoor het allemaal graag.

Bedankt voor het lezen.

1 like

dit is mijn eerste topic en ik zit meer op Horlogefreaks op Facebook en andere exclusieve groepen.

Je treft het niet, joh. We hebben het er hier net over dat we elkaar op het forum helemaal doodgooien met die rotdingen. :smile: Hier, heb je d’r weer 1:

Serieus, er zijn HEEL veel draadjes op het forum over de Speedy, en je enthousiasme is prima natuurlijk. Lees je eerst 's een beetje in op het forum, gebruik de zoekfunctie - en er staat er ook een (denk eigenlijk wel meerdere) op het Horlogemarkt.nl deel (drop-down vanuit het Horlogeforum-logo). Zeer recent, voor een goede prijs lijkt me (heb er zelf niks mee te maken hoor). :wink:

Moeilijk te missen dat je daar actief bent…

ik kan wel tegen een beetje humor hoor. En ja de Speedy is nou eenmaal populaire!

wat noemen jullie de SPAM??

lelijk rothok :innocent:

Juist niet maar iedereen zijn smaak toch?! :wink:

Toch was die troep best lekker vroeger. Met partjes gebakken appel en wat zout en peper…

Ik heb nog nooit smack of zoiets op hihih

Ja, ik trek morgen maar weer een Seiko uit de doos denk ik. :grin:

Overal inhoudsloos op reageren = Spam
Elke dag inhoudsloze topics openen = Spam

Eigenlijk een beetje hoe je je manifesteerd op facebook… Voordat je op deze website kwam werd er op de darkside van dit forum (dat is overigens wel echt wat voor jou, vraag @Candide maar naar de link) al gevreesd voor je komst…

Edit: wat een ellende, je begint al met oude topics heropenen.

De natte gremlins na middernacht vergelijking van @PeterLC is spot on (en briljant)

3 likes

Het schijnt dat ze de leeftijdsgrens voor het bezit van een speedy naar 18 jaar verhogen.

6 likes

Welkom op dit forum, René. Met je keuze voor een Speedmaster kun je eigenlijk niet fout gaan. Het is een klassieker met vele liefhebbers cq fanboys.
Mooi dat je op 16-jarige leeftijd zo bezig kunt zijn met mechanische horloges en spaart voor een handwinder van 3k. En ik maar denken dat jongens op die leeftijd stiekem roken en achter de meisjes aan zitten. Times change!

3 likes

Wat is een speedmaster?

FF de zoekfunctie gebruiken. :smile:

Mensen, wat er op facebook gebeurd heeft natuurlijk niks met dit forum te maken. Kunnen we het gewoon on-topic houden a.u.b.

2 likes

Goede keuze succes

1 like

Gewoon kopen :wink: Krijg je geen spijt van

1 like

Welkom hier.

Ik zal wel wat gemist hebben dat sommige hier zo lelijk tegen je doen. Speedmaster is een prachtig horloge welke veel liefhebbers heeft. Dat het momenteel een beetje een hype is veranderd niks aan de schoonheid en het karakter van het horloge.

1 like