Omega Speedmaster Professional Gemini

Hallo allemaal,

Ik heb een zeldzaam Omega Speedmaster professional gemini horloge gevonden dat ik eigenlijk graag wil kopen. Het is de blauwe met witte registers. Dit horloge werd enkel gemaakt in 2005 en er zijn ook 2005 stuks van gemaakt. Zeer mooi en de prijs is 4500€.

Dit horloge komt met originele documenten maar zonder originele doos. De prijs is 4500€.
Wat denken jullie hierover?

Alvast bedankt,

Mvg,

Bart.

Nogal duur vind ik.

Als ik me goed herinner, werd er hier vrij recent ook een exemplaar aangeboden voor ca. € 3.500,=. Een behoorlijk stuk goedkoper dus.

Grt. Marco

ja het is een Limited edition met een oplage van 2005 stuks. Ik vind ze nog hier en daar maar rond de 6000€. Ik hoor wel meer dat dit duur is.

Dat was de mijne. Die wilde niemand kopen voor die prijs… tot een handelaar heel graag die prijs wilde betalen.

Nu kosten ze de hoofdprijs, zo simpel is 't…

Zols gezegd kostbaar maar dit horloge zal alleen in waarde stijgen voor de die-hard verzamelaars
Dus nu instappen voor het bedrag
Kans dat het horloge langs komt voor een lagere prijs acht ik gering

Er staat een Omegadealer op marktplaats. Die vraagt nog meer. Dat is wel echt ronduit belachelijk.

Ding is sowieso mooier op de foto dan om de pols! :wink:

Gezien idd maar ze gaan er kennelijk voor weg?

Nog niet in ieder geval.

Belachelijke prijs vind ik 't.

Euro 12/14.000+ voor een new Snoopy?
Vraag en aanbod, heb ik me al vaker om verbaasd :wink:

Niet echt een ‘gezochtje’ dus heb ik de thread maar even naar algemene horlogepraat verplaatst. Als ik daarmee buiten m’n boekje ben gegaan, hoor ik het graag (via PB).

bepaalde speedmasters kosten inderdaad stukken van mensen. Deze vond ik wel mooi en blijkbaar zeldzaam maar ik vrees dat deze niet meer goedkoper wordt.

Belangrijk is dat de documenten origineel zijn EN aantonen dat het een echte limited edition is. In plaats van een gewone met een gemini plaat.
Ik koop nooit meer een horloge zonder doos en papieren.

Ik vind 4500 ook duur…

ja de meerderheid vindt dit duur. Ik zag ze nergens beterkoop dan dit, maar vroeger blijkbaar wel. Deze is dan nog makkelijker te vinden dan de omega waar ik helemaal zot van ben en dat is de speedmaster professional “from the moon to mars”. Het dichtstbijzijnde vond ik net in Polen. Ik denk dat er niks anders opzit dan in mijn auto te springen en naar ginder te rijden. Niemand, zelfs hier op het forum, echt niemand die dit horloge heeft of verkoopt. Het maakt het allemaal wel spannend maar vreselijk moeilijk! Weet iemand enkele Duitse sites waar ik misschien toch eentje op de kop kan tikken? Polen is niet meteen bij de deur!

Gemini heeft een andere achterkant… da’s wel te herkennen.

Ja, maar die is gewoon te koop. Net zoals de blauwe tachyring.
Je weet, ik wilde eerst die van jou overnemen/ ruilen. Vond het ook wat te veel geld voor een speedy.

@horlogefreak71

Beetje koekeloeren en toen bedacht dat ik het zelf ook kon maken.
Heb alleen een nieuwe wijzerplaat gekocht a 400 euro. En deze geplaatst in de Broad Arrow. Voor +/- 2500euro was ik klaar. Vond dat wel een aparte en mooie combi. En daardoor ook nog acceptabelel in plaats van een lookalike.

De verkoper van de wijzerplaat bood me daarna alle andere onderdelen ook aan. Geseald en wel. Wijzers, caseback en tachyring. Wel tegen hoofdprijs.

Dus om met robin te zeggen. Nooit voor een exemplaar zonder limited doos en papieren gaan, want ik heb ze gezien voor 4000 euro.

Dank voor jullie reacties allemaal. Dan gaan we voor de from the moon to mars maar deze zoektocht wordt een ander paar mouwen!
wie eentje heeft en wil verkopen…

vriendelijk dank allemaal.

1 like

Je moet geduld hebben. Als je nu gaat pushen betaal je de hoofdprijs. Je loopt er vanzelf tegenaan. Zo’n bijzonder model is het niet.

1 like