Enkel Te koop:
Merk en model: Omega Speedmaster Professional Hesalite 3861 Co-Axial Master Chronometer
Diameter: 42mm
Leeftijd: 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: 100% Full set met tags etc.
Originele doos en/of eventuele accessoires: 100% Full set met tags etc.
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen lijkt mij het beste.
Conditie (krassen, werking etc): 98/100 (enkele zeer lichte draagsporen die op de foto’s zichtbaar zijn maar om de pols niet).
Soort uurwerk en kaliber: 3861 Co-Axial Master Chronometer, loopt nauwkeurig op minder dan -1sec per
Vraagprijs: 5450,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
De Speedmaster verkeert in nieuwstaat en is zeer weinig en zorgvuldig gedragen. Dat is dan ook de reden dat ik deze te koop aanbied. Ik heb geprobeerd zo goed mogelijk fotos te maken. En zoals meestal het geval; in het echt ziet die er nog mooier uit dan op de foto ![]()