Omega Speedmaster Professional Moonshine

Ik heb wel gekker gezien de laatste tijd, bij de standaard Moonwatch… Heeft mijn vertrouwen in het merk een enorme knauw gegeven.

Klopt, plakkertje op de band. Maar Watchfinder is een commerciële pre-owned toko van de Richemont Group. Dus niemand weet of deze goldie zo de fabriek heeft verlaten of dat (meer aannemelijk) de eerste eigenaar het een paar keer heeft geprobeerd in de boutique, zelf een paar snapshots heeft gemaakt, om het daarna te verkopen. En het maken van zo’n video is ook aardig wat schuifwerk. WF zijn er wel meesters in, zelden zie ik stofjes of vegen. Heel knap.

Anyway. Ik ga hier niet Omega verdedigen. Ik heb een keer een pre-owned ongedragen nieuw-in-stickers Omega gekocht waar er al een krasje in de kast zat. Ik denk dat dit ook zo Omega heeft verlaten. Of toch die grijze dealer? Of toch een medewerker in de boutique die het wilde laten zien aan een collega?

Bij review video’s en blogs met macro foto’s ga ik toch altijd maar uit van hoe vaak zo’n horloge al mishandeld is. Vooral met het iets zachtere 18k goud :wink:.

My 0,02

2 likes