Omega Speedmaster Professional Moonshine

Een Speedmaster Professional in volledig goud. Als 50th anniversary editie van de maanlanding. Met veel gouden componenten in het uuwerk en de caseback heeft zelfs een stukje steen van de maan in de caseback! :heart_eyes:

Niet goedkoop met een prijs van meer dan 30K. Maar oh wat is ie mooi. Het uurwerk is mijns inziens een echt kunstwerkje.

Wat vinden we geslaagd of niet geslaagd?

  • Geslaagd
  • Niet geslaagd

0 stemmers

5 likes

Maar wel een stofje op de kleine secondenwijzer. :face_with_monocle::grin:

1 like

Ja Omega, breng anders nog een Limited Edition uit. :joy: Geniale zet! :wink:

2 likes

Deze is er een (heel) tijdje hoor.
Polletje dan maar? Ja, leuk … :wink:

Het is een kunstwerk :flushed: !!! Prachtig :star_struck::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: !!

2 likes

Dit of een Daytona Gold ? De keuze zou heel moeilijk zijn :roll_eyes:!

2 likes

Daytona 100% :joy:

Alleen de vintage 18k speedmasters zijn mooi.

1 like
1 like

De Daytona is naar mijn smaak te banaal … De Speed ​​50th is iets dat we niet overal zien … Het is alleen mijn mening … Maar ik zou nog steeds de Daytona nemen om te gaan golfen :sweat_smile:

Ik zit dat filmpje te kijken maar die macro’s doen het horloge geen goed he. Minuutje in en heb dit al gezien

Toch veel mooier, en als je dan toch op een terrasje in St Tropez zit met je gouden klokkie om, kun je met de Rolex tenminste nog even een duikje nemen :wink:

1 like

Het is heel mooi … Maar voor mij zou het moeilijk zijn om te kiezen … Deze Speed ​​50th heeft me verleid :yum: … Gefeliciteerd met de aankoop van deze prachtige Daytona ! Ik raad Monaco aan … St Tropez is niet meer wat het was … Het heeft al zijn charme verloren :disappointed_relieved:

1 like

Haha nee deze Daytona is helaas niet van mij :joy:

De AD accepteert geen organen als betaling…

Zelf altijd naar Port Cogolin ( tussen St Tropez en Port Grimaud in ) en ook altijd nog naaf Hyeres.

Monaco vind ik niet zo helaas.

1 like

:joy::joy::joy:

Ten2Two heeft er een liggen! deze

1 like

Wat zie je dan? :face_with_monocle:

Prachtig horloge dat vorig jaar is uitgebracht. Ik heb het even mogen passen van mr. Fratello. Ik was vooral onder de indruk van het uurwerk. Rood met goud is niet echt mijn ding. Ik heb liever zwart en goud (als ik klaar ben voor goud)

4 likes

Screenshot_1371

Screenshot_1372

Ah ja, sorry kijk op mijn mobiele telefoon! Maar dat is niet zoals ze de fabriek verlaten maar hoe er door journalisten en andere boeren mee om wordt gegaan. Watchfinder krijgt ze niet nieuw in het plastic aangeleverd, vooral niet omdat WF eigendom is van de Richemont Group (Omega is Swatch Group) :wink:

De Speedy all day long…maar ik ben bevooroordeeld.

De Rolex zie je bij wijze van spreken op elke hoek van de straat (al dan niet fake) terwijl deze Speedy echt een bijzonderheid is en een horloge dat je zelden in het wild zult tegenkomen.

3 likes

Deze was zo te zien nog wel in de stickers. En zo’n ceramic bezel zou niet moeten krassen. Ik vond het in ieder geval apart om te zien.

3 likes