Te koop:
Merk en model: Omega Speedmaster Professional, ref. 145.012-67 SP, cal. 321
Het was alweer even geledden dat er een caliber 321 hier op HF aangeboden werd, dus deze Speedy Tuesday leek me daar een mooie gelegenheid voor. Het betreft een eerlijk gedragen, en in het verleden adequaat onderhouden horloge. De originele tritium wijzerplaat heeft prachtige patina, en in de 80-er jaren is het horloge voorzien van een nieuwe 1171/1 Omega band met 633 eindlinks. Het Hesalite glas heeft al - mij niet storende - schrammetjes, dus daar hoef je niet meer over in te zitten. Ik heb het horloge in de afgelopen 20 jaar niet veel gedragen en heb het ook niet laten servicen.
Diameter: 42 mm
Leeftijd: 1967
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: februari 2006
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Omega service doosje
Verzendkosten of afgehaald: Bij voorkeur bekijken en afhalen in Den Haag met koffie; eventueel verzekerd verzenden in overleg
Conditie (krassen, werking etc): Krasjes op het Hesalite glas, op de bandsluiting, en in mindere mate op de kast. Alle functies werken naar behoren, en bij dagelijks gebruik loopt het horloge prima, zonder dat een grote afwijking opvalt.
Soort uurwerk en kaliber: handopwinding, Omega caliber 321, s#24536933.
Vraagprijs: € 7.200,=
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s (16 dec 2025) van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is niet toegestaan. Reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik om de andere dag. Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.