Omega Speedmaster Professional Reverse Panda 2026 310.30.42.50.01.004

Te koop:

Merk en model: Omega Speedmaster Professional Reverse Panda 310.30.42.50.01.004
Diameter: 42mm
Leeftijd: 23-01-2026
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 23-01-2026 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Full set! Omega garantiebewijs aanwezig, 5 jaar wereldwijde garantie!
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, dus omdoos, big box Omega, travel case Omega, boekjes en manual, hangtag, originele pasjes etc
Verzendkosten of afgehaald in regio: voorkeur voor ophalen in Limburg, regio Sittard/Geleen. Verzenden enkel na betaling en op risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): 100/100 nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Omega cal 3861
Vraagprijs: € 9.250
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Deze prachtige Omega had ik in bestelling staan en mocht ik als eerste ophalen bij de Omega boetiek. Een werkelijk prachtig horloge met indrukwekkende specs. Na een paar weken dragen grijp ik toch weer snel naar andere horloges, voor mijn dagelijkse werk draag ik toch liever mijn Patek Philippe 5035G, deze is een stukje kleiner en subtieler (37mm).

Daarom mag deze Speedy met pijn in mijn hart (en portemonnee) vertrekken. Hopelijk is er een liefhebber die ik blij kan maken met een gloednieuwe Speedmaster Reverse Panda, Full set, 100% nieuwstaat.

Prijs is zeer scherp, goedkoper staan ze wereldwijd nog niet op internet én ruim onder de goedkoopste in de EU!

Door de scherpe prijs is inruil niet wat ik zoek, mocht je echt iets willen inruilen dan graag alleen Rolex, Patek Philippe of Audemars Piguet.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

71 likes

Up! Fijn weekend allemaal!

37 likes

Speedy Tuesday up!

1 like

Veel reactie maar nog geen deal. Daarom up en de prijs omlaag naar €9.000. Geen onderhandelingsruimte, geen inruil, gewoon een mooie deal!

24 likes

Omhoog met dit top exemplaar! Er zijn nu al meerdere deals niet doorgegaan omdat ik geen contant geld accepteer of omdat de koper opeens toch iets wil inruilen.

PRIJS NAAR €8.850, geen inruil, betaling via bank (gewoon een leuke, eerlijke deal).

25 likes

Up!

3 likes

Omhoog! Doe eens een bod als je vindt dat de prijs nog te hoog is!

2 likes

Up! Prijsaanpassing naar €8.350

1 like

Up!

2 likes