Zag dit staan op MP.
Zou hij hier zelf op hebben geboden??
En deze>>>
Zag dit staan op MP.
Zou hij hier zelf op hebben geboden??
En deze>>>
Wat een gedrochten van neppers, ik heb ze maar aangegeven, maar er valt niet tegenaan te boksen.
Vooral mooi dat de “lange & sohne” in zwitserland gemaakt zou zijn volgens de achterkant
Echt he. En hij biedt er volgens mij zelf op hoor…
Ik zou hier niet op bieden, maar ben niet weg van de aankoop via MP.
Overigens moet ik altijd wel lachen, als er bij staat dat de verzendkosten €1,50 zijn.
Nee ze zijn overduidelijk nep. Maar dan biedt hij waarschijnlijk zelf ook nog eens onmogelijke bedragen…
En hij biedt er volgens mij zelf op
hoor…
Idd, telkens wordt er een bod uitgebracht door iemand die 4 1/2 actief is op MP.
Wat is doorzichtig… Bijna zielig.
Niet eens in de buurt van het origineel…
Echt he…Zou iemand maar in trappen.
Gebeurt niet hoor…maar toch…
Deze herkent een leek nog een 1 kilometer afstand als nep, ga denk ik 5000 bieden op die patek, zou die af durfen te spreken?
Echt he…Zou iemand maar in trappen.
Gebeurt niet hoor…maar toch…
Zo’n horloge voor een paar duizend Euro via Marktplaats… Kun je beter 7 heroinehoertjes mee naar huis nemen (en zo) en hopen dat je niet ziek wordt…
Hahahaha. Gek…
Heb hem even een mailtje gestuurd…
Komt erop neer dat hij eens naar een juwelier moet met het handeltje.
'k zal wel niets meer horen
Toch wel mooi een Seamaster Broad Arrow 150m met een achterkant met Speedmaster Racing Schumacher
@floris: Roep dat nou niet te snel.
Op een afstand van ca. 20 cm tot mijn schermpje herken ik die dingen heus niet als nep.
Maar ik ben dan ook een echte leek. En daar zijn er zeker wel meer van.
Wat niet wegneemt dat ik nooitnever zulke bedragen zou uitgeven aan een Marktplaatsobject.
Op een afstand van ca. 20 cm tot mijn schermpje
herken ik die dingen heus niet als nep.
Maar ik ben dan ook een echte leek. En daar zijn
er zeker wel meer van.Wat niet wegneemt dat ik nooitnever zulke bedragen
zou uitgeven aan een Marktplaatsobject.
Kijk alleen naar de afwerking van de kast van die omega, zo scherp en slecht afgewerkt kan niet bij een horloge van dit caliber, Zoizo geen dozen geen papieren, en dan het slechte goedkoop uitziende graveer werk, en bestaat dit horloge in het echt?? een speedmaster zonder chrono?
Dan die lange, dat zijn werkelijk kunstwerkjes als je bij deze het uurwerk bekijkt schieten de tranen in je ogen, zo cheap ass Chinees werkje! en staat er nou op het uurwerk made in switserland? dat moet toch Glashutte zijn, daar worden ze gemaakt(verbeter me als ik het fout heb) en er zijn nog wel meer dingen die fout zijn ook zou het me niet verbazen als dit horloge niet bestaat maar weet niet veel van A.Lange horloges.
Dan die Patek kijk hoe het er uit ziet, het graveerwerk op de achterdeksel ziet er al kermisachtig uit, kijk naar de datum, hoe ziet dat er uit lijkt wel een maandagmorgen horloge van Patek, konden ze niet binnen de lijntjes zagen?
Ben ook geen expert hoor zijn echt wel een hoop neppers waar ik in zou kunnen stinken, maar je ziet het misschien nu nog niet maar zodra je meer echte horloges gezien en gevoel hebt, dan leer je langzaam aan steeds wat bij, begrijp echt nog niet wie er met zulke horloges rond durft te lopen, het blijft een Lada met een BMW embleem! en me bod van 5000 is weg, dus echte oplichter lijkt het me niet
Er staat een hoop rotzooi op MP. Maar tussen alle troep kom je toch ook regelmatig leuke dingen tegen.
Ik geloof trouwens niet dat er veel mensen zijn die geloven dat deze echt zijn. De advertentie’s zijn zo overduidelijk nep. Ik heb in een ver verleden eens een B&M gekocht van een slechte foto die later vals bleek. Ik liet me meevoeren door andere bieders. Overigens wel m’n geld teruggekregen.
groet,
Niels
grootmokum Schreef:
Op een afstand van ca. 20 cm tot mijn schermpje
herken ik die dingen heus niet als nep.
Maar ik ben dan ook een echte leek. En daar
zijn
er zeker wel meer van.Wat niet wegneemt dat ik nooitnever zulke
bedragen
zou uitgeven aan een Marktplaatsobject.Kijk alleen naar de afwerking van de kast van die
omega, zo scherp en slecht afgewerkt kan niet bij
een horloge van dit caliber, Zoizo geen dozen geen
papieren, en dan het slechte goedkoop uitziende
graveer werk, en bestaat dit horloge in het echt??
een speedmaster zonder chrono?Dan die lange, dat zijn werkelijk kunstwerkjes als
je bij deze het uurwerk bekijkt schieten de tranen
in je ogen, zo cheap ass Chinees werkje! en staat
er nou op het uurwerk made in switserland? dat
moet toch Glashutte zijn, daar worden ze
gemaakt(verbeter me als ik het fout heb) en er
zijn nog wel meer dingen die fout zijn ook zou het
me niet verbazen als dit horloge niet bestaat maar
weet niet veel van A.Lange horloges.Dan die Patek kijk hoe het er uit ziet, het
graveerwerk op de achterdeksel ziet er al
kermisachtig uit, kijk naar de datum, hoe ziet dat
er uit lijkt wel een maandagmorgen horloge van
Patek, konden ze niet binnen de lijntjes zagen?Ben ook geen expert hoor zijn echt wel een hoop
neppers waar ik in zou kunnen stinken, maar je
ziet het misschien nu nog niet maar zodra je meer
echte horloges gezien en gevoel hebt, dan leer je
langzaam aan steeds wat bij, begrijp echt nog niet
wie er met zulke horloges rond durft te lopen, het
blijft een Lada met een BMW embleem! en me bod van
5000 is weg, dus echte oplichter lijkt het me niet
Maar we zijn niet allemaal zulke kenners
En afwerking… ik verbaas me soms over de relatief goed afwerking van de niet topmerken. En soms is het wat moeilijk te onderscheiden. Zijn de scherpe randjes op een Royal Oak nu het resultaat van slechte afwerking, of juist sublieme? Een leek zou hierdoor misschien de mist in kunnen gaan.
In dat opzichte geef ik Grootmokkum groot gelijk om dat onnodige risico’s te nemen met Marktplaats. Je kunt natuurlijk ook leunen op PayPal dekking, als ie geldt. Maar vermoedt het niet bij zulke verkopers…
Ik ben zeker geen kenner Marnix, meer liefhebber Maar tuurlijk het is per merk anders, maar een omega heb ik zo noot gezien