Al enige tijd volg ik de discussie m.b.t. de Speedmaster Pro vs. Reduced, uiteindelijk was de conclusie dat dit model toch de juiste zou zijn, voor mij althans
De specs op een rijtje:
Omega Speedmaster Reduced 3510.50.00
Diameter (volgens Omega) 35,5 mm ???
Automaat caliber 3320 (basis ETA 2892-A2 met Dubois Depraz 2020 module)
Waterdicht 3ATM
Lugbreedte 18 mm
Doorslag was voor mij het formaat, ik heb geen grote polsen en normaal gesproken is ca. 38 mm de ideale maat. En ik weet niet hoe Omega de meetlat vastgehouden heeft bij het noteren van de diameter, maar zonder kroon is ie toch echt 38 mm (en een beetje).
Daarbij was vorig jaar een volledige service uitgevoerd, dus daarover gelukkig ook geen zorgen
En het plexi… simpelweg de kers op de taart
Natuurlijk, foto’s… veel foto’s
En voor de neuroten onder ons (zoals ik), het logo mooi recht op de plaat
Proficiat!! Mooi hoor, heb zelf nét de pro gekocht omdat ik redelijk forse polsen heb (18,5-19,0) en daar 42mm toch beter op staat.
BIj jou staat die echter erg goed! Veel plezier ermee!
Ziet er perfect uit! Maat is goed(tu) Staat ook op mijn verlanglijstje. Bedankt voor je wristshot btw, ik weet toevallig dat jou polsen behoorlijk overeen komen met die van mij! Alleen zou ik misschien toch liever de handopwinder hebben…
Proficiat met deze karaktervolle aanwinst. Een adembenemende schoonheid!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit markante horloge.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Top horloge!
Heb hier zelf ook lang over nagedacht maar toen toch de knoop doorgehakt en voor de Meistertaucher gegaan, de maat is voor de wat mindere pols zeker perfect. Goede keuze!