Omega Speedmaster Reduced 3510.50.00

In verband met de komst van een 3861 handwinder mag mijn fijne Speedmaster Automatic het nest verlaten. In 2022 overgenomen van HF-er Papillon, die het horloge 11 jaar in bezit had. In 2017 is het horloge geserviced door een Omega Certified horlogemaker. De bracelet heeft 21 schakels en is geschikt voor een pols tot 19,5 cm.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, geen ruil:

Merk en model: Omega speedmaster Automatic “Reduced” 3510.50.00
Diameter: 39mm
Leeftijd: 1993, 32 jaren jong
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Mei 2022
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: enkel een Omega Service case.
Verzendkosten of afgehaald: enkel afhalen of bij een Valk tussen ons in een overdracht
Conditie (krassen, werking etc): Nette gebruikte, ongepolijste staat! Het plexiglaasje is origineel met het logo erin en in mooie staat.Band en clasp hebben lichte gebruikssporen. Lunette en kast ook wat lichte gebruikssporen. De binennkant van de lugs hebben wat sporen van bandenwissels. Het uurwerk en de chronograaf werken uitstekend, uurwerk houdt uitstekend tijd (zie foto timegrapher app op 5 september 2025, rate -1 seconde per dag, 283 amplitude). Chronograaf reset perfect naar 12.
Soort uurwerk en kaliber: Omega caliber 1140.

Vraagprijs: 2500 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s (gemaakt op 5 september 2025) van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd

18 likes